اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ عارف درباره حضورش در انتخابات مجلس


محمد رضا عارف در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات مجلس آینده شرکت می کنید، گفت: محکم محکم در انتخابات شرکت می کنم.

خبرگزاری مهر: محمد رضا عارف در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات مجلس آینده شرکت می کنید، گفت: محکم محکم در انتخابات شرکت می کنم.

وی افزود: فعلا بحث سرلیستی مطرح نیست اما حضور جدی در انتخابات خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
عارف بخاطر حضورش نزد خدا تصرف نمی کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ های انصاری به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس آینده و سرلیستی احتمالی عارف



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات مجلس

مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع روحانیون مبارز تهران در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و موضع دولت در اینباره گفت:​ اصلاح طلبان مثل همیشه به سرنوشت کشور تعهد دارند و تلاش می کنند که زمینه یک انتخابات پرشور و پرنشاط  برگزار بشود. این شیوه ای بوده که طی دوران انقلاب انجام دادند. الآن هم مشغول رایزنی هستند که انشاالله با هم فکری و هم دلی بتوانند ، کمک بکنند که انتخابات خوبی را داشته باشیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اصلاح طلبان وارد مصادیق هم شده اند یا خیر نیز گفت: ما وارد مصادیق نشده ایم. فکر نمی کنم که هنوز هیچ گروهی وارد مصادیق شده باشد.

وی همچنین درباره سرلیستی احتمالی محمدرضا عارف نیز گفت:​این بحث ها گمانه زنی های رسانه ای است. اصلاح طلبان به دنبال این هستند که بتوانند حتی المقدور بتوانند با وحدت و یک پارچگی وارد انتخابات شوند.


 اخبار سیاسی  -  خبر  آنلاین