اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ رخشان بنی اعتماد به فرج ا... سلحشور


به گزارش B.B.C بنی اعتماد در یادداشتی که سیزدهم آذر در برخی منابع خبری ایران منتشر شد، خطاب به سلحشور نوشت: « امروز در خبرها می خوانم که گوینده دهان لجن زده، مصداق پاسخ را بلند کردن چوب و فرار گربه دزده تعبیر کرده است.»

رخشان بنی اعتماد، سینماگر سرشناس ایران به شدت نسبت به اظهارات جدید فرج ا... سلحشور، واکنش نشان داده است. به گزارش B.B.C بنی اعتماد در یادداشتی که سیزدهم آذر در برخی منابع خبری ایران منتشر شد، خطاب به سلحشور نوشت: « امروز در خبرها می خوانم که گوینده دهان لجن زده، مصداق پاسخ را بلند کردن چوب و فرار گربه دزده تعبیر کرده است.»

بنی اعتماد هم چنین نوشته است: «چندی پیش تازه به دوران سینما رسیده ای، دهان باز کرد و آن چه در خور خودش بود به بازیگران سینما نسبت داد.

با خود گفتم جواب ابلهان خاموشی است و در فضای عفونت زده حاضر همان بهتر که چشم بر عجایب اتفاقیه هر روز و گوش بر کوس گفته های توهم زا و هوهوی کرکسان و ناکسان ببندی. پنج بازیگر جوان که همه دخترم بودند، تاب نیاوردند و جوابی محترمانه در شان خودشان و نه در حد پاسخ به گوینده، دادند.»

بنی اعتماد همچنین در پاسخ به ضرب المثل مورد اشاره سلحشور که: «من چوبی را برداشته بودم که بعضی ها را ناراحت کرده بود و واکنش نشان دادند» نوشته است: «چوب را باید بر فرق فضای فرهنگی و هنری کوبید که زمانه را به نفع بردن و خوردن و بزرگ نما شدن آدم کوتوله ها گردش داده است که با دهان گشاد و نظر تنگ، دنیا را از زاویه عقل نارس و امیال سرکوب شده شان می بینند.»

به نوشته بنی اعتماد: «گربه دزدها، گرگ های حریص چشم و دل سیری ناپذیر، بر سر سفره های رانت های اعطایی هستند که با امکانات نامحدود، کارفرما می شوند و سریال ها می سازند وبه حکم اعتقادات مورد ادعای خود گوینده، او باید به شلاق مجازات تهمت، سیاه و کبود شود امر مشتبه بر خود می شوند که کاری کرده اند کارستان...

اما می دانم برخورد مدنی و شکایت به محکمه بردن در این وانفسا در پیچش و خمش حامیان ایشان ره به ترکستان می برد.» در نوشته بنی اعتماد همچنین آمده است: «هم او (فرج ا... سلحشور) افاضه کرده است که پاسخ گویان ناصالح اند. من، رخشان بنی اعتماد، به عنوان مادر ناصالحان خانواده سینما، نه جواب به یاوه گو، که بیداد این هرت آباد بی صاحب را، در میانه میدان فریاد می زنم.»

منبع: خراسان





ویدیو مرتبط :
رخشان بنی اعتماد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله فرج‌ الله سلحشور به رخشان بنی‌ اعتماد


فرج‌الله سلحشور کارگردان، در مراسم تجلیل از خود باز هم حرف‌های پرحاشیه‌ای بر زبان راند.

خبرآنلاین: فرج‌الله سلحشور کارگردان، در مراسم تجلیل از خود باز هم حرف‌های پرحاشیه‌ای بر زبان راند.

او در این مراسم تجلیل از خود که در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شد  در بخشی از سخنانش، به موضوع «قصه» در فیلم‌های سینمایی پرداخت و گفت که سرتاپای قصه‌ها و آنچه که در سینما روایت می‌شود دروغ است.

سلحشور با بیان این که «قصه باید واقعی و عبرت‌آموز باشد» اضافه کرد که در کشور ما ضرر بانک‌ها بیشتر از سودشان است:‌ «ما در کشورمان مقوله‌ای به نام بانک داریم که می‌دانیم از کجا آمده و در حال وارد کردن چه لطماتی به انقلاب است. به باور من سینما و حرکت نمایشی آن در حال حاضر اگر ضررش بیشتر از بانک نباشد کمتر از آن نیست.»

این کارگردان آرزویش را ایجاد سینمای اسلامی دانست و طی جملاتی تند درباره رخشان بنی‌اعتماد و فیلم «قصه‌ها» گفت: «شما الان را ببینید، همین الان چه کسانی را در سینما برای مردم الگو می‌کنند؟ کسی که نه ظاهر و نه واقع‌شان نشانی از خدا و پیغمبر ندارد. سینماگری که به راحتی به همه مسئولان اهانت می‌کند و می‌گوید فیلمم را اکران می‌کنم و مردی هم نمی‌بینم که جلوی اکران آن را بگیرد.

این در حالی است که فیلم او درباره فتنه اس و در این مملکت هم هیچ کس به او نمی‌گوید که خانم حرف حساب تو چیست؟ وقتی امام خامنه‌ای علیه فتنه موضع دارد، چطور این خانم می‌تواند برای آن فیلم بسازد و به هیچ کس هم محل نگذارد.»

این در حالی است که رخشان بنی‌اعتماد تنها یک بار در نشست مطبوعاتی نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر، با اشاره به مسئولان سینمایی دولت احمدی‌نژاد گفت که کسی نمی‌تواند جلوی فیلم ساختن او را بگیرد.