اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ بهنوش بختیاری به انتقاد از حجاب وی


بهنوش بختیاری در واكنش به برخی نقدها در قبال حجابش از سوی كاربران در فضای مجازی، یادداشتی را منتشر كرد.

بانی فیلم: بهنوش بختیاری در واكنش به برخی نقدها در قبال حجابش از سوی كاربران در فضای مجازی، یادداشتی را منتشر كرد.

 او در اینستاگرام نوشت: دوستانم وقتشه راجع به این موضوع همینجا حرف بزنیم و تمومش کنیم. واقعا شخصیت منو اینطور دیدید که منی که به عقاید همه احترام میذارم بیام و پوشش چادر رو به سخره بگیرم؟ من مثل شما بزرگ شده خانواده مسلمون و شیعه هستم.

 حالا خودم این پوششو انتخاب کردم و براش دلایلی دارم که یکیش اینه که راحت تر فعالیت میکنم اینطوری. کسانی که منو از نزدیک میشناسن، میدونن که اقوام مادری من همه بسیار مذهبی و خانمها همه چادری هستن.

 اما در طول این سالها هرگز نه من و نه اونا به هم بی احترامی نکردیم و برام عجیبه که چطور حتی به ذهنتون میرسه که من بخوام حجاب رو دست بندازم. باید فاتحه روابطو خوند با این تفکر بدبینانه.

حجاب هر کس انتخاب خودشه. اصلا مگه ما ادم بیحجاب داریم تو کشورمون؟ دلم میگیره وقتی انقدر بیمنظورم و اینطوری برداشت میشه. چند روز پیش با دوستم مژده لواسانی حرف میزدم و ایشونم دلگیر بود که مدام در مظان اتهامه که با پوشش چادرش داره چاپلوسی میکنه.

 آخه ما باید چکار کنیم که حرفی توش نباشه؟ چرا فکر میکنید با این عقاید تندرو فقط شما مسلمانید؟ من هرگز غیبت نمیکنم. سعی میکنم دروغ نگم. تهمت نزنم. انسان باشم. اینا مسلمونی نیست آیا؟ به هرحال اگر یه عده از رفتار من چنین برداشتی کردن، حتما ایراد از من بوده و بدونید که بهنوش بختیاری به همه آدما و مسلکشون و تفکرشون احترام میذاره.

 دور از چاپلوسی. چون دختر بختیاری باج به کسی نمیده که الکی بخواد تملق کنه، اما... اما... اگه برداشت دیگه ای از من داشتید، ازتون معذرت میخوام. کاش به دلایل هم گوش بدیم و بعد قضاوت کنیم. خاله هام... عمه هام... همه فامیلم همیشه به عقاید همه احترام گذاشتن... چادرین اما کاری به کار کسی ندارن... این حرفارو تو فضای مجازی دیدم فقط... مبهوتم... بازم معذرت اگه به کسی چیزی برخورده. فارغ از محافظه کاری به رسم انسانیت... یاعلی».


ویدیو مرتبط :
ماجرای دختری که از حجاب بهنوش بختیاری ایراد گرفت و پاسخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد بهنوش بختیاری از عدم پرداخت دستمزدها



اخبار,اخبار فرهنگی ,بهنوش بختیاری

انتقاد بهنوش بختیاری ازعدم پرداخت دستمزدهابهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در سال جاری از ۶ پروژه، ۶ چک برگشتی دریافت کرده است ابراز امیدواری کرد تا شرایط حذف کلاهبردارها از حوزه تصویر فراهم شود.

 به گزارش مهر، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته است، دستمزد خود را از بسیاری از پروژه‌هایی که طی یک سال گذشته در آن حضور داشته، دریافت کند، گفت: طی یک سال گذشته در پروژه‌های مختلفی که در سینما و تلویزیون حضور داشتم، ۶ چک برگشتی از ۶ پروژه دریافت کرده‌ام، چک‌هایی که تا امروز نقد نشده و فکر نمی‌کنم به زودی هم نقد شود.

وی ادامه داد: اینکه در ابتدا بازیگر را سر فیلمبرداری بکشانند و در نهایت دستمزد آنها را پرداخت نکنند کار درستی نیست. البته من تنها فردی نیستم که از این پروژه‌ها دستمزد دریافت نکرده‌ام، بلکه بسیاری از عوامل این پروژه‌ها نیز با چنین مشکلاتی مواجه هستند. 

اخبار فرهنگی - مهر