اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان



اخبار,اخبار سیاسی,پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان


 اخبار سیاسی - پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان

وزیر اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات جهت پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی نماینده تهران، سوال مشترک حمید رسایی و جواد کریمی‌قدوسی به ترتیب نمایندگان تهران و مشهد و قاسم جعفری نماینده بجنورد به کمیسیون امنیت ملی می‌رود.

طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه کارگروه امنیت، ادامه نشست هم‌اندیشی در زمینه مسائل مربوط به دریاچه خزر با حضور افراد ذی‌ربط در کارگروه خزر و بررسی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی با حضور مسؤولین ذی‌ربط در کارگروه روابط خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هم‌چنین کارگروه دفاعی این کمیسیون به بررسی بودجه سال1393رده‌های نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور مسؤولین ذی‌ربط می‌پردازد.
 اخبار سیاسی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
پاسخ وزیر اقتصاد به سوالات نمایندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جلسه نمایندگان تهران با وزیر اطلاعات



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر اطلاعات

 

اخبار سیاسی - جزئیات جلسه نمایندگان تهران با وزیر اطلاعات

همچنین در ادامه جلسه از اظهارات برخی مسئولان که منجر به دامن زدن به موضوعات اختلافات اقوام و قومیت‌ها در کشور می‌شود، انتقاد شد و بر لزوم پیگیری و بررسی وزارت اطلاعات در این خصوص و آگاهی‌سازی نسبت به تبعات این‌گونه اظهارات تأکید شد.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران جزئیات جلسه امروز نمایندگان با وزیر اطلاعات را تشریح کرد.

حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در گفتگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این مجمع با وزیر اطلاعات اظهار داشت: جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران و شهرستان‌های استان تهران با حضور اطلاعات در این وزارتخانه برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه وزیر اطلاعات گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در خصوص فعالیت‌های گروه‌های معاند و تکفیری محارب بیان کرد و سپس گزارشی از کشفیات سربازان گمنام امام زمان (عج) از این گروهک‌ها و ضربات فراوانی که بر ساختار سازمانی و انسانی این گروهک‌ها توسط وزارت اطلاعات زده شده است، ارائه داد.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران افزود: یکی دیگر از مباحثی که در جلسه مطرح شد، جایگاه وزارت اطلاعات و لزوم حرکت براساس استراتژی راهبردی‌محور و تأکید براین نکته بود که وزارت اطلاعات جناحی نیست و سرمایه اصلی برای امنیت کشور، مردم هستند، همچنین در این جلسه آسیب‌های برخی اظهارنظرهای مسئولان که بیشتر به خاطر مسائل تبلیغاتی و با اهداف انتخاباتی زده می‌شود و ممکن است در عمل باعث ایجاد هزینه برای نظام شود، مورد بحث قرار گرفت.

طلا ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه از اظهارات برخی مسئولان که منجر به دامن زدن به موضوعات اختلافات اقوام و قومیت‌ها در کشور می‌شود، انتقاد شد و بر لزوم پیگیری و بررسی وزارت اطلاعات در این خصوص و آگاهی‌سازی نسبت به تبعات این‌گونه اظهارات تأکید شد.

وی در خصوص سایر موارد مطرح شده در جلسه گفت: از مسائلی که در خصوص استان تهران مطرح شد، می‌توان به موضوع اتباع بیگانه در استان تهران بخصوص شهرستان‌های اطراف تهران اشاره کرد و ضرورت بررسی نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها در استان تهران و میزان رضایتمندی مردم از عملکرد آنان و حرکت به سمت رفع کمبودها و کاستی‌ها نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در انتهای جلسه نمایندگان استان تهران که درجلسه حاضر بودند، از اقدامات موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه‌های دیگر امنیتی و نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور و ثبات و آرامشی که در کشور علیرغم ناامنی در برخی کشورهای همسایه وجود دارد، تشکر و قدردانی کردند.
اخبار سیاسی - تسنیم