اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویسی: کمک می‌کنیم فولاد قهرمان شود


سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید، در بازی فردا مقابل تراکتورسازی به دنبال برد هستیم تا فولاد صدرنشین باقی بماند.

ایسنا: سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید، در بازی فردا مقابل تراکتورسازی به دنبال برد هستیم تا فولاد صدرنشین باقی بماند.

 عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تیم ما وضعیت نسبتا مناسبی دارد و نسبت به دیدارهای گذشته‌مان شرایط ویژه و خاصی داریم.

وی با بیان اینکه سه امتیاز این بازی برای کل خوزستان حائز اهمیت است گفت: ما می‌خواهیم با تلاش و همت بازیکنانم به خاطر وضعیت خودمان در جدول، باقی ماندن فولاد در صدر جدول و کمک به قهرمانی آن در نیم فصل نخست برنده این بازی باشیم.

ویسی در ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتور تاکنون تیم باشخصیتی نشان داده است. این تیم مجموعه بسیار خوبی دارد و از بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برد ضمن اینکه تراکتور در هر شهرستانی هم که بازی داشته است، تماشاگر داشته‌اند. به هرحال ما تراکتور را تیم قوی و قدرتمندی می‌دانیم و با تمام توان مقابل آنها بازی می‌کنیم.

وی درباره اینکه قرار است برای بازی فردا بلیت‌فروشی نشود، گفت: به نظرم این کار بسیار شایسته و خوبی است و مطمئنا تماشاگران بسیار زیادی به ورزشگاه می‌آیند. ما انتظار داریم هواداران به خاطر فوتبال خوزستان به استادیوم بیایند تا سه امتیاز این دیدار در اهواز بماند و ما بتوانیم دین‌مان را به آنها ادا کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: تماشاگران خوزستانی همیشه خوب بودند و هر تیمی که به اینجا آمده است، اذیت نشده. انتظار داریم مردم با یک فرهنگ بسیار خوب در دیدار فردا فقط تیم خود را تشویق کنند و برای تیم حریف مزاحمتی ایجاد نکنند و با یک بازی جوانمردانه برنده این بازی باشیم.

وی افزود: در دیدار فردا بالای پنج مصدوم و محروم داریم که امیدوارم جایگزین این نفرات بتوانند جوابگوی ما باشند. ما یک بازیکن از تیم امید به بزرگسالان اضافه کرده‌ایم که البته کارت بازی او صادر نشده است و مطمئنا کارت او برای بازی با پرسپولیس صادر می‌شود که امیدوارم او بتواند به ما کمک کند.

ویسی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پیشنهاد میلاد میداوودی از باشگاه استقلال تهران گفت: اگر او پیشنهادی داشته باشد خوشحال می‌شویم و اینکه بازیکنان در تیم ما توانسته‌اند دوباره زنده شوند، خوشحالیم. تمام تلاش ما حفظ بازیکنانمان است ولی اگر برای پیشرفت‌شان می‌خواهنداز تیم ما جدا شوند، مانع آنها نمی‌شویم. امیدوارم هرکجا که می‌روند موفق باشند.


ویدیو مرتبط :
فولاد خزر پیشرو | فولاد vcn150 فولاد spk فولاد mo40 فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویسی: کمک مربی هم که بودم به قلعه نویی نباختم



 

 

عبدالله ویسی

 

به گزارش جام نیوز، عبدالله ویسی در هفته گذشته با اتفاق دردناکی مواجه شد و خواهرزاده اش را به دلیل یک تصادف هولناک از دست داد. او در این خصوص گفت: «من از شنیدن این خبر خیلی ناراحت و افسرده شدم اما الان شرایطم بهتر شده است. خواهرزاده مرحومم می خواست با موتور به محل کارش برود که با تریلی تصادف کرد و این یکی از بدترین اتفاقاتی بود که برای من افتاد.»

او در خصوص شرایط تیمش ادامه داد: «تیم من بعد از جام حذفی استراحت کرده و سرحال است. ما نیاز داشتیم تا بعد از بازی های سخت و دشوار چند روز ریکاوری کنیم. خدا را شکر که توانستیم از این تعطیلات استفاده کنیم. بالاخره تیم من در 5 هفته آخر نیم فصل نتوانست خوب نتیجه بگیرد. خدا را شکر می کنیم که افت تیم در پایان نیم فصل بود. یقین بدانید با تیم جوانی که داریم اگر این افت تیمی در اوایل فصل یا وسط های لیگ پیش می آمد، قطعا آسیب شدیدی می دیدیم.»

ویسی دوباره باید مقابل امیر قلعه نویی قرار بگیرد. او در مورد بازی با تراکتورسازی ادامه داد: «ما بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تیم تراکتور نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و شناخت ها هم بالا رفته است. تراکتور بازیکنان خیلی خوبی در حد تیم ملی گرفته ولی ما مجبوریم که از شرایط میزبانی استفاده کنیم و برنده شویم.»

او در خصوص شکست ناپذیری خود مقابل تیم های تحت هدایت قلعه نویی گفت: «شرایط ما طوری بوده که برد به نفع تیم ما رقم خورده است. من کارنامه خوبی مقابل قلعه نویی دارم و امیدوارم ادامه داشته باشد. بالاخره شاید در این بازی اتفاق دیگری بیافتد و فوتبال چیزی را مشخص نمی کند با این حال حتی زمانی که کمک مربی رسول کربکندی هم بودم از تیم های قلعه نویی شکست نخوردم.»

ویسی در خصوص وضعیت رضا عنایتی هم حرف زد: «من مخالف جدایی عنایتی نبودم و حتی این را به خودش هم گفتم اما باشگاه مخالف بود. عنایتی بازیکن باشخصیت و عصای دست ماست. می بینید که این قدر آماده است که تراکتور پیشنهاد معاوضه 2 بازیکن را داده است. حتی مسئولان مس کرمان هم زنگ زدند ولی ما چون به استقلالی و تراکتور جواب رد داده بودیم، به مسی ها هم پاسخ منفی دادیم. امیدوارم بتوانیم از حضور این بازیکن استفاده بهینه را ببریم.»