اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ولایتی : ائتلاف سه نفره ما به سود هیچ کاندیدای دیگری کنار نمی رود/ ظرف ۱۰۰ روز تورم را برطرف می کنم



علی اکبر ولایتی,ائتلاف سه نفره

ولایتی : ائتلاف سه نفره ما به سود هیچ کاندیدای دیگری کنار نمی رود/ ظرف ۱۰۰ روز تورم را برطرف می کنم

فارس نوشت:

 علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهین انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه برنامه بیداری اسلامی، افق آینده و انتخابات 92 در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختیار کانداها قرار داده فرصت کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه کردن زیاد نیست.

ولایتی در خصوص احتمال انصراف از کاندیداتوری تصریح کرد: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و تا آخر هستیم و منتظر رای مردم می‌مانیم؛ هر کس که در انتخابات پیروز شود حمایت اکثر مردم را به دنبال خواهد داشت و آنها در واقع به سابقه، برنامه و شخصیت افراد توجه دارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم درباره خبری مبنی بر تعطیلی ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت گفت: ما سه نفر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما با سه کاندیدا در انتخابات حضور می‌یابید یا خیر، گفت: ما در کنار بقیه برادران به فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا به توافق برسیم.

ولایتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر کناره‌گیری به نفع یکی از کاندیداها خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این طور نیست و ما هر سه نفر تا آخر ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت چه کسی باید به عنوان کاندیدای نهایی وارد صحنه شود.

وی در پایان تاکید کرد: بدون تردید نظر جامعتین در تعیین کاندیدای نهایی تاثیر اساسی دارد.

همچنین مهر نوشت:

علی اکبر ولایتی در همایش دانشجویی با عنوان "بیداری اسلامی، افق های آینده و انتخابات 92" که در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگزاری است با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از انتخابات 92 گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را یک مصرع حماسه سیاسی دانستند اما باید بدانیم که این حماسه سیاسی دو بیتی است یا تک بیتی. اگر دو بیتی باشد اهمیتش یک چهارم است و اگر تک بینی باشد اهمیتش 50 درصد می شود.

وی همچنین با اشاره به بحث انرژی هسته ای گفت: انرژی هسته ای یک امر بسیار مهمی است که قریب 500 رشته علمی و فناوری به آن مرتبط می شود که اگر به دلیل فشارهای آمریکا و هم پیمانانش از مواضع خود عقب نشینی کنیم این فشارها متوقف نمی شود بلکه آنها گام به گام جلوتر می آیند تا به اهداف خود برسند.

عضو ائتلاف برای پیشرفت با بیان اینکه دولت آینده باید طوری عمل کند که قول هایش به مردم را محقق سازد تاکید کرد: کاندیداها نباید در راستای شعار دادن و وعده و وعید وارد میدان شوند بلکه باید در عمل مشکلات آنان را حل کنند

وی کنترل قیمت ها و تورم را از اقدامات فوری دولتش نام برد و گفت: اول باید بدون ریشه یابی علل مشکلات اقتصادی راه حل هایی را برای درمان فوری آن مشکلات در نظر بگیریم. مانند کسی که تب شدید دارد و ابتدا باید با یک حوله خیس تب آن را پایین بیاوریم سپس علت تبش را پیدا کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با یک برنامه منسجم ظرف 100 روز مشکلات اقتصادی فوری از جمله تورم و افزایش قیمت ها را برطرف می کنم گفت: رئیس جمهوری نیست که در همه حوزه ها تخصص داشته باشد بلکه باید مدیر قوی باشد و بتواند از مدیران متخصصی در حوزه های مختلف استفاده کند و خود نیز به خوبی آنان را مدیریت کند.

وی با اشاره به انحراف دولت از اجرایی کردن قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: یکی از برنامه هایم این است که در طی دو و یا حداقل سه برنامه سلامت رایگان را در کشور عملیاتی سازم. یک بیمه سراسری کامل به نام بیمه سلامت ایران به جای بیمه های وصله پینه امروزی تاسیس می کنم.

دبیر کل مجمع بیداری اسلامی با اشاره به سیاست های فرهنگی اش برای دولت آینده گفت: یکی از برنامه هایم بازگشت فرهنگ ایرانی اسلامی است که خمیرمایه آن مبانی اعتقادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه اصلاح فرهنگ یعنی بازگشت به فرهنگ خودی تاکید کرد: از سال 69 تا به امروز عضو انقلاب فرهنگی هستم و بیش از 1400 مصوبه در این نهاد فرهنگی تصویب شده است که اگر این مصوبات عملیاتی شود فرهنگی ایرانی اسلامی به اعتلای خود خواهد رسید.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: مصوبات فرهنگی در این کشور وجود دارد و اگر دولتی مصمم باشد که آن را اجرا کند از جمله سند تحول آموزش و پرورش که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است پایه های فرهنگی در کشور استوار خواهد شد./خبر آنلاین

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سید حامد واحدی کاندیدای بخش کشاورزی ائتلاف برای فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولایتی خبر داد: احتمال پیوستن نفر چهارم به ائتلاف سه‌گانه/ افراد زیادی ابراز تمایل کرده اند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ولایتی خبر داد

احتمال پیوستن نفر چهارم به ائتلاف سه‌گانه / تبیین مبانی نظام اسلامی شرط ورود به ائتلاف

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت: فردی که پایبند به نظام جمهوری اسلامی هم در قول و هم در فعل باشد می‌تواند به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان بپیوندد.

به گزارش  فارس از مشهد، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در جمع خبرنگاران در ارتباط با هدف از سفر خود به مشهد مقدس اظهار کرد: هدف از سفر شرکت در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) بوده که به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: مجمع جهانی اهل بیت شورایی بین المللی است و نمایندگان مختلف از کشورهای اسلامی عضو در این جلسه حضور یافته و پیرامون موضوعات مربوط به جهان تشیع و پیروان اهل بیت(ع) به تبادل نظر می‌پردازند و تمام این موارد وسیله‌ای برای تشرف به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) است.

ولایتی با بیان اینکه در این سفر دیدارهای انتخاباتی در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی دارد، خاطرنشان کرد: احتمال پیوستن گزینه چهارم به ائتلاف 1+2 وجود دارد؛ تاکنون به ائتلاف سه‌گانه گزینه‌ای اضافه نشده اما هنوز احتمال پیوستن نفر چهارم منتفی نیست و کسی که شرایط ورود به این ائتلاف را داشته باشد می‌تواند به ما بپیوندد.

وی ادامه داد: نپیوستن فردی به ائتلاف سه گانه اصولگرایان به این معنا نیست که ما احتمال انتخاب فردی خارج از جمع سه نفری را به کلی منتفی می‌کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: افراد زیادی تمایل خود را برای پیوستن به ائتلاف سه گانه اصولگرایان مطرح کردند.

وی با اشاره به شرایط ورود به ائتلاف سه‌گانه تصریح کرد: اصولگرایی و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی هم در قول و هم در فعل در راس شرایط پیوستن به ائتلاف 1+2 است؛ همچنین ائتلاف سه گانه اصولگرایان تاکید ویژه‌ای بر حضور افرادی با کارنامه درخشان همراه با رضایت آحاد ملت در طول خدمت خود به نظام جمهوری اسلامی دارد و بنابراین حضور افراد ذی‌صلاح در ائتلاف سه‌گانه منتفی نیست.

ولایتی یادآور شد: حضور در انتخابات چه به لحاظ رای دهنده و چه کاندیدا برای آحاد ملت ایران مجاز بوده و انگیزه شخصی بنده این است که هیچ افتخاری ارزنده‌تر از خدمت در محضر مقام معظم رهبری به عنوان مشاور ایشان در امور بین‌المللی نیست.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان اذعان کرد: وظیفه هر کسی است که در این حماسه سیاسی شرکت کند چرا که یکی از مهم‌ترین قله‌های مربوط به حماسه سیاسی انتخابات بوده و آحاد ملت باید با همه ظرفیت پای کار بیایند تا در آینده بتوانیم دولت قوی در خط انقلاب و پایبند به مبانی جمهوری اسلامی داشته باشیم./فارس