اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وعده‌های تیم کوک درباره آیفون بعدی


او با اشاره به ابداعات جدیدی که قرار است در این گوشی به کار بگیرند به این نکته اشاره کرد که این ابداعات برای کسانی که آیفون دارند انگیزه به‌روزکردن گوشی‌هاشان را ایجاد می‌کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اخیرا متوجه شدیم که افت فروش آیفون‌های شرکت اپل یک نشانه خطرناک برای این شرکت تلقی می‌شود و اپل نیاز به اصلاح این وضع و یافتن راهی برای آرام کردن جو منفی بوجود آمده دارد. ظاهرا تیم کوک، مدیر عامل این شرکت فکر می‌کند برخی وعده‌های مبهم درباره ویژگی‌های شگفت‌انگیز آیفون بعدی ممکن است راه خوبی برای افزایش فروش شرکت باشد.

وعده‌های تیم کوک درباره آیفون بعدی

کوک در گفتگو با شبکه CNBC درباره تاثیرگذاری آیفون بعدی صحبت کرد. او با اشاره به ابداعات جدیدی که قرار است در این گوشی به کار بگیرند به این نکته اشاره کرد که این ابداعات برای کسانی که آیفون دارند انگیزه به‌روزکردن گوشی‌هاشان را ایجاد می‌کند. او گفت: به شما چیزهایی خواهیم داد که بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید. چیزهایی که امروز حتی خبر هم ندارید که چقدر بهشان نیاز دارید… نگاهی به گذشته می‌کنید و با شگفتی از خود می‌پرسید چطور بدون اینها زندگی می‌کردم؟

دقیقا مشخص نیست تیم کوک به چه نوع ابداعات جدیدی اشاره دارد و این ابداعات چطور باعث تغییر زندگی کاربران آیفون می‌شوند. برخی شایعات ادعا می‌کنند آیفون جدید یک سیستم دوربین دوتایی و بلندگوهای استریو دارد. اما این ویژگی‌ها به نظر چیزهای خیره‌کننده‌ای که زندگی کردن بدون آنها ناممکن باشد نمی‌رسند (تازه این را هم در نظر بگیرید که این ویژگی‌ها منحصر به آیفون نیستند). شایعاتی هم درباره وجود امکان شارژ بی‌سیم در آیفون بعدی مطرح شده. باید منتظر بود و دید اپل دقیقا چه طرحی برای جلب انگیزه مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند دارد.


ویدیو مرتبط :
تست مقاومت بدنه آیفون ۶اس؛ آیفون بعدی در مقابل خم شدن م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم کوک، استیو جابز بعدی اپل


تیم کوک، مدیرعامل کنونی شرکت اپل، پس از فوت استیو جابز فقید، رهبری یکی از تأثیر گذارترین شرکت‌های فناوری اطلاعات جهان را بر عهده گرفته است. این گفتار نگاهی دارد مصور به سرگذشت یکی از معماران عصر دیجیتال.