اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت امنیتی مرزهای ایران دربرابر داعش چگونه است؟



اخبار,اخبار اجتماعی , وضعیت امنیت مرزهای غربی کشور

فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره وضعیت امنیت مرزهای غربی کشور در مقابل داعش اظهارکرد: وضعیت امنیتی ما در تمام مرزها مناسب است و نیروهای مرزبانی و امنیتی ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و ان‌شاءالله مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از روایط عمومی ناجا،‌ سردار حسین اشتری امروز شنبه در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام برای مقابله با شبکه‌ها و باندهای موادمخدر ایستاده و مبارزه می‌کند، گفت: ولی متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی این جدیت را ندارند و اقدامات آنها در حد شعار است و سیاسی رفتار می‌کنند.

وی افزود: لازم است کشورهایی که به نوعی در خطر ورود موادمخدر و اعتیاد هستند، با ایران همکاری داشته باشند. ما در مرزها و هرکجا که باشد، حتما اقدامات مقابله‌ای را انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه بنای نظام جمهوری اسلامی ایران، ناجا و ستاد مبارزه با موادمخدر این است که با این پدیده با همکاری و حضور مردم و خانواده‌ها مقابله کنند، گفت: اقدامات پیشگیرانه ضرورت دارد و امیدواریم نتایج اقداماتی که در این مدت در دست انجام بوده، بزودی مشخص شود. از مردم و سازمان‌های مردم نهاد درخواست داریم با اراده وارد موضوع پیشگیری و مقابله با اعتیاد شوند.

به گفته اشتری، سه ماهه اول سال 94، میزان کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد داشته و شمار آن به 135 تن رسیده است.

وی ادامه داد: بحث انسداد مرزها را دنبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم امسال آن را ادامه دهیم البته باید حمایت‌های مالی و معنوی داشته باشیم که بتوانیم بحث انسداد مرزها را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از وضعیت مرزهای ایران و ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات جانشین فرمانده پلیس درباره احتمال تعرض داعش به مرزهای ایران



اخبار,اخبار سیاسی,جانشین فرمانده پلیس

 
 اخبار سیاسی - جانشین فرمانده پلیس: بعید است گروهک داعش جرات تعرض به مرزهای ایران را پیدا کند

جانشین فرمانده ناجا گفت: هیچ‌گونه نگرانی در مرزها در خصوص فعالیت داعش نداریم.

سردار اشتری گفت: با توجه به اقتدار ناجا در مرزهای کشور، بعید است گروهک داعش به خود این جرات را دهد که به مرزهای ایران تعرض کند.


سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی لازم در مرزهای کشور را دارد، در خصوص ورود مردم عراق از طریق مرزهای کشور با توجه به فعالیت گروهک داعش در برخی شهرهای این کشور گفت: اجازه دهید این موضوع در وزارت کشور بررسی شود.

 اخبار سیاسی - نسیم آنلاین