اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر كار خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام شد



 

 

وزیرکار

 

 

تهران - وزیر كار و امور اجتماعی گفت: قوی‌ترین تیم عمرانی در وزارت كار فعالیت می كند و به همین سبب با مشاركت استاندار تهران می‌توان پروژه‌های نیمه تمام عمرانی كارگران در این استان را به اتمام رساند.

'عبدالرضا شیخ اسلامی' سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح ورزشگاه كارگران استان تهران، گفت: وجه اجتماعی وزارت كار در چنین فعالیت‌هایی نظیر ساخت ورزشگاه برای كارگران كشور، متجلی می‌شود.

وی با تاكید بر اینكه انجام فعالیت‌های ورزشی برای هر فردی الزامی است، یادآور شد: كارگران بعلت شرایط نامتعارف بدنی همواره در معرض تغییرات ارگونومی بدن هستند.

شیخ اسلامی ادامه داد: به همین دلیل كارگران باید به انجام فعالیت‌های ورزشی اهمیت بدهند تا فیزیك بدن آنها دچار تغییر نشود.

وی معتقد است: جامعه ایران در حال رشد و تعالی است و به همین سبب جامعه به انسان‌هایی نیاز دارد كه نه تنها به لحاظ روحی و روانی متعادل باشد بلكه جسم آنها با ورزش قوی و سالم شود.

وی با اظهار امیدواری از اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال آینده، گفت: در صورتی كه زمان اتمام پروژه‌های عمرانی با تاخیر مواجه شود بی‌شك جذابیت این طرح‌ها برای مردم بی‌تاثیر خواهد شد.

وزیر كار در پایان تاكید كرد: تیم عمرانی وزارت كار با كیفیت بالا و ارزان در كوتاه ترین زمان می‌تواند پروژه‌های عمرانی را به اتمام برساند..../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
اتمام پروژه نیمه تمام به دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوبخت: اولویت دولت اتمام پروژه​های نیمه تمام است



اخبار,اخباراقتصادی,محمد باقر نوبخت

 

 اخبار  اقتصادی   - اولویت دولت اتمام پروژه​های نیمه تمام است

 سخنگوی دولت تاکید کرد: اولویت اصلی دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است و ترجیح می دهیم این پروژه ها به مرحله بهره برداری برسد.

محمد باقر نوبخت در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی با حضور در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از دستاورد های سفر خود اظهار کرد: توسعه و پیشرفت استان آذربایجان شرقی در سه مرحله زمانی و طی سه سند قابل تحقق است. وی به جایگاه این استان در قانون بودجه 93 اشاره کرد و گفت: مجموع اعتبارات آذربایجان شرقی در سال جاری از محل اعتبارات استانی و ملی، 1000 میلیارد تومان است و تلاش می کنیم 100 درصد این اعتبارات محقق شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با مقایسه تخصیص اعتبارات به استان آذربایجان شرقی طی سال گذشته و امسال گفت: امسال ابلاغ اعتبارات به این استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. نوبخت همکاری نمایندگان مجمع استان برای پیگیری طرح های شهرستان ها را ضروری دانست و ادامه داد: در برنامه ششم توسعه که در دست تدوین است با رویکرد جدید به توسعه کشور نگاه شده است.

بر اساس این گزارش، حضور در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی ، افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان در بیمارستان شهید قاضی طباطبایی تبریز و افتتاح بیمارستان قره‌آغاج در شهرستان چاراویماق از جمله برنامه‌های نوبخت در این سفر یک‌روزه بود.


  اخبار اقتصادی  - بهار نیوز