اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیران احمدی‌ نژاد رکورد زدند


نمایندگان مجلس در سه ماه پایانی دولت‌ احمدی‌نژاد حدود 1054 مرتبه به اعضای هیأت وزیران تذکر داده‌اند که از این میان وزیر نیرو بیشترین و وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری خانه ملت: نمایندگان مجلس در سه ماه پایانی دولت‌ احمدی‌نژاد حدود 1054 مرتبه به اعضای هیأت وزیران تذکر داده‌اند که از این میان وزیر نیرو بیشترین و وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

بر اساس ماده 208 آیین‌نامه داخلی مجلس در کلیه مواردى که نماینده یا نمایندگان مطابق اصل هشتاد و هشتم (88) قانون اساسى، از رئیس جمهور یا وزیر درباره یکى از وظایف آنان حق سؤال دارند، مى‏توانند درخصوص موضوع موردنظر به رئیس‌جمهور و وزیر مسئول کتباً تذکر دهند، از این رو هیأت رئیسه خلاصه تذکر را در جلسه علنى مجلس قرائت و متن کامل تذکر را به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوط ابلاغ مىکند.

بر اساس آمار معاونت نظارت مجلس، از یکم خرداد ماه تا 31 مرداد ماه سال جاری در مجموع، نمایندگان جمعاً 1054 مرتبه به اعضای هیأت وزیران دولت‌ احمدی‌نژاد تذکر داده‌اند که از این میان مجدی نامجو وزیر نیرو بیشترین و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

نمودار زیر بیشترین فراوانی این تذکرات را، حوزه‌های مدیریت اجرایی کشور، راهسازی، پرداخت مطالبات و حقوق بازنشستگان، تقسیمات کشوری، احداث سد و تأمین آب، تأمین و توزیع کود شیمیایی و نهاده‌های دامی و کشاورزی، استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان پیش‌دبستانی، قیمت کالاهای اساسی وسایر مسائل اقتصادی شامل می‌شود‌.


ویدیو مرتبط :
عکس یادگاری محمود احمدی نژاد همراه با وزیران کابینه اش با مقام معظم رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد رای داد/رکورد تاخیر احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات شکست



رای احمدی نژاد,اخبار انتخابات ریاست جمهوری

احمدی‌نژاد رای خود را به صندوق انداخت

رییس‌جمهور کشورمان عصر امروز در لحظات پایانی فرصت قانونی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر در انتخابات حضور پیدا کرد.

محمود احمدی‌نژاد که به همراه معاون اول رییس‌جمهور و سخنگوی دولت در شعبه مسجد صاحب الزمان (عج)منطقه یافت آباد حضور پیدا کرده بود، بعد از حضور در صف رای‌دهندگان، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 رییس جمهور بعد از رای دادن و شرکت در انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ‌پیشاپیش فرا رسیدن نیمه شعبان را نیز خدمت همه تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: از خداوند می‌خواهم تمام رحمت و لطف خود را بر ایران و جامعه بشری نازل کند و بهترین سرنوشت برای همه رقم بخورد .
وی بدون این که در مورد انتخابات سخنی بگوید و به سوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ دهد مسجد صاحب‌الزمان را ترک کرد.

 رکورد تاخیر احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات شکست

انتخابات

ساعت حضور

شعبه اخذ رای

انتخابات ریاست جمهوری 1384

دور اول

10:50 صبح روز 27 خرداد

مسجد جامع نارمک

انتخابات ریاست جمهوری 1384

دور دوم

10:52 صبح روز 3 تیر

مسجد جامع نارمک

انتخابات مجلس هشتم سال 1386

11:40 صبح روز 24 اسفند

مسجد لرزاده میدان خراسان

انتخابات ریاست جمهوری 1388

9:28 صبح روز 22 خرداد

مسجد جامع قیطریه

انتخابات مجلس نهم 1390

13:15 بعد از ظهر روز 12 اسفند

مسجد مطهری میدان قزوین

 ایسنا/نامه نیوز