اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود سازمان بازرسی به پرونده اسکانیا



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده اسکانیا

 

اخبار اجتماعی - ورود سازمان بازرسی به پرونده اسکانیا

پرونده حوادث مربوط به اتوبوس اسکانیا در سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است.

هیأتی از سازمان بازرسی کل کشور به همراه جمعی از مسئولین یکشنبه 4 خرداد از شرکت عقاب‌افشان سازنده اتوبوس های اسکانیا در ایران بازدید به عمل خواهد آورد.
 
سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد در هفته آینده بازرسان این سازمان در هفته آینده در کارخانه سازنده اتوبوس های اسکانیا حاضر خواهند شد.

براساس این گزارش، در راستای پرونده تحت رسیدگی پیرامون حوادث مربوط به اتوبوس اسکانیا طی چند ماهه اخیر و چگونگی اجرای پیشنهادهای گزارش کمیسیون ایمنی راهها و اقدامات صورت گرفته، بازدیدی از این شرکت (شرکت سازنده اتوبوس) واقع در شهرستان سمنان با حضور مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام خواهد شد.
اخبار اجتماعی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
پرونده های عجیب و غریب به روایت رئیس بازرسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهکاری 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی/ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده زنجانی



اخبار,اخبار سیاسی, بدهکاری بابک زنجانی به بانک مرکزی

 
اخبار سیاسی - بدهکاری 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به بانک مرکزی

این نماینده مجلس عنوان کرد: به نظر می‌رسد این مبلغ صرف سرمایه‌گذاری‌های کلان شده که باید زنجانی در برابر حق و حقوق این ملت در محکمه عادلانه پاسخگو باشد و بسیاری از واقعیت‌ها را بازگو کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بابک زنجانی به رغم ادعای خود بر اساس مستنداتی که بانک مرکزی در اختیار ما قرار داده رقم 2 میلیارد و 60 میلیون یورو به ازای فروش نفت را واریز نکرده است.

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بابک زنجانی 2 میلیارد و 60 میلیون یورو باید به بانک مرکزی پرداخت کند.

وی اظهار داشت: هر چند تناقض‌گویی در بیان مسئولان بانک مرکزی فاحش و آشکار است و به سردرگمی در این رابطه منجر شده اما در صحبت‌هایی که با دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی داشتیم گله‌مندی خود را از برخی اظهارات متناقص مسئولان بانک مرکزی اعلام کردیم که در نهایت مشخص شد چنین مبلغی به حساب خزانه و بانک مرکزی واریز نشده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به نظر می‌رسد این مبلغ صرف سرمایه‌گذاری‌های کلان شده که باید زنجانی در برابر حق و حقوق این ملت در محکمه عادلانه پاسخگو باشد و بسیاری از واقعیت‌ها را بازگو کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است در قدم اول این مبلغ به بیت‌المال برگردانده شده و سپس به سایر اتهامات وی رسیدگی شود که امیدواریم در این زمینه مسئولان قضایی اقدامات به موقع و ضروری انجام دهند.
                            .........................................................
ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده "بابک زنجانی"

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور برای رسیدگی به پرونده بابک زنجانی ورود پیدا کرده است.

"ناصر سراج" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی خبرها مبنی بر ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده "بابک زنجانی" اظهارداشت: این سازمان در تمام پرونده‌های مفاسد اقتصادی ورود پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: با توجه به این که رقم فساد صورت گرفته در پرونده مذکور بسیار بالاست قطعا در این زمینه سازمان بازرسی کل کشور ورود پیدا کرده و مستثنی از سایر پرونده‌ها نیست.

گفتنی است؛ بابک زنجانی میلیاردر جوانی است که از اواسط هفته گذشته توسط قوه قضاییه بازداشت و در اوین به سر می‌برد.
اخبار سیاسی - فارس,باشگاه خبر نگاران