اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ورود آموزش‌های دیجیتال به نهضت سوادآموزی



اخبار,اخبار ورزشی, نهضت سوادآموزی

سازمان نهضت سوادآموزی امسال اجرای آزمایشی طرح توسعه سواد دیجیتال را برای 500 نفر در 5 استان تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، کردستان و کرمان آغاز کرده است.

علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» درباره روند آموزش‌های سواد دیجیتال به سواد آموزان نهضت اظهار کرد: متولی بنیاد ICDL در کشور سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است و در راستای توسعه سواد دیجیتال اخیرا تفاهم نامه‌ای با سازمان پژوهش به امضا رسیده است.

وی افزود: بر این اساس 200 مرکزی که بنیاد ICDL در کشور دارد ظرفیت‌های خود را در اختیار ما قرار می‌دهد و در تامین نیروی انسانی و تولید محتوا همکاری‌ها و تعاملاتی با ما خواهد داشت.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با بیان اینکه ما نیز باید تغییراتی در دوره انتقال ایجاد کنیم عنوان کرد: بر این اساس باید ساعاتی از برنامه درسی به آموزش‌های دیجیتال و مهارت‌های کار با رایانه اختصاص یابد.

باقرزاده ادامه داد: باید مربیان نهضت را با استانداردهای بنیاد ICDL تطبیق دهیم. همچنین در صورت استفاده از مربیان بنیاد، لازم است روش‌های تدریس کتاب‌های دوره انتقال را به آنها آموزش دهیم.

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلاس نهضت سوادآموزی لری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش قفل کردن ویندوز 7 بعد از تلاش دوباره برای ورود



 

ویندوز 7, قفل کردن ویندوز, ترفندهای ویندوز

اگر دقت کرده باشید ، هنگام ورود در بعضی از سایتها و پنل های میزبانی وب ، شما فقط 3 بار اجازه ورود به یک حساب کاربری را دارید و در صورتیکه بعد از این تعداد رمز عبور را اشتباه وارد کنید اکانت یا IP شما از طریق سرور بلاک یا در سایت مورد نظر به شما پیغامی نمایش داده می شود که چند دقیقه دیگر تلاش کنید. خوب چنین گزینه ای در ویندوز 7 نیز وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد . فرض کنید بر روی سیستم عاملتان اطلاعات مهمی ذخیره کرده اید . حساب کاربری شما نیز دارای پسورد می باشد ولی یک هکر تا زمانیکه حساب کاربری به آن اجازه وارد کردن و تست رمز عبور را بدهد وقت بیشتری برای هک کردن رمز عبور دارد .

1. برای انجام اینکار ابتدا کلیدهای پنجره +R را از روی صفحه کلید یا همان کیبرد بفشارید و در کادر Run عبارت Secpol.msc را تایپ کنید. جهت دسترسی سریعتر در کادر جستجو گزینه Start تایپ کنید .

Secpol.msc

2.کمی صبر کنید تا ویزارد Local Security Policy باز شود . در سمت راست چند گزینه وجود دارد . بر روی پیوند Account Policies کلیک کرده و از زیر مجموعه های این پیوند گزینه Account Lockout Policy را انتخاب کنید .

3. بعد از کلیک بر روی گزینه بالا 3 فایل ویرایشی در قسمت روبروی آن نمایش داده می شود که تنظیمات اصلی در فایل Account lockout threshold می باشد . با دابل کلیک کردن بر روی فایل نام برده شده آن را باز کنید . بعد از دابل کلیک کردن یک پنجره نمایش داده می شود که عدد صفر در تب اول در کادر Account will not lock out تایپ شده است . عدد صفر در این قسمت یعنی شما می توانید تا بی نهایت پسورد خودتان را در حساب کاربری اشتباه وارد کرده و از دوباره تلاش کنید .
خوب برای بیشتر کردن امنیت حساب کاربری عدد 3 را در کادر مورد نظر تایپ کرده و بر روی Ok کلیک کنید در مرحله بعدی نیز یک ویزارد برای شما نمایش داده می شود که باید آن را تائید کنید .

4. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید 2 گزینه Account lockout duration و Reset account lockout counter after نیز با زمان پیش فرض تنظیم شده است . اجازه بدهید کاربرد این گزینه را نیز برای شما توضیح بدهم .
گزینه اول Account lockout duration به کاربر اجازه میدهد که پس از گذشت مدت زمانی رمز عبور خودش را وارد کرده و به حساب کاربری لاگین کند .
و اما دومین گزینه Reset account lockout counter after می باشد .این گزینه تعیین می کند که کاربر چه مدت زمانی از پس یکبار تلاش ناموفق باید صبر کند تا دوباره رمز عبور را وارد نماید .
منبع:noorportal.net