اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش مداح معروف به ماجرای اخیر کریمی


سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در خصوص مسائل مطرح شده درباره حاج محمود کریمی متنی را به رشته تحریر درآورد.

خبرگزاری فارس: سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در خصوص مسائل مطرح شده درباره حاج محمود کریمی متنی را به رشته تحریر درآورد.

این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا - آیه 19


ویدیو مرتبط :
واکنش حاج محمود کریمی به حاشیه سازی های اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: جنبه کیفری ماجرای تیراندازی مداح معروف رسیدگی شود/ارائه مجوز حمل سلاح جفا به ملت است



اخبار ,اخبار سیاسی ,تیراندازی محمود کریمی

 

اخبار سیاسی - عوض حیدرپور : جنبه کیفری ماجرای تیراندازی مداح معروف رسیدگی شود/ارائه مجوز حمل سلاح جفا به ملت است

اگر کسی که مجوز حمل سلاح دارد از اسلحه خود برای توقف یک ماشین استفاده کند، اضرار به غیر انجام داده البته در قانون موارد بسیاری در این مورد بیان شده است.

خبر هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان بابایی واکنش های متفاوتی در پی داشت. عده‌ای از محمود کریمی حمایت کردند و عده‌ای دیگر هفت تیرکشی او را تقبیح کردند. سرانجام ماجرا ادامه یافت و دادستانی از تشکیل پرونده در رابطه با این هفت تیر کشی خبر داد.

با وجود تشکیل پرونده، اما روز شنبه خبری منتشر شد که زوج جوانی که محمود کریمی به ماشین آن‌ها گلوله شلیک کرده بود، شکایت خود از این مداح پس گرفته‌اند. حالا با رضایت شاکی این سوال مطرح می‌شود که پرونده این هفت تیر کشی بسته خواهد شد یا خیر؟

 یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است که حتی با وجود رضایت شاکی تیراندزای این مداح باید پیگیری کیفری شود.

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی "تدبیر" با اشاره به ماجرای هفت تیر کشی مداح مشهور و رضایت شاکی این پرونده، گفت: حمل سلاح در کشور دو حالت دارد، یا فرد مجوز را از نهاد مربوطه گرفته یا غیر قانونی اقدام به حمل سلاح می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که غیر قانونی سلاح حمل می‌کند، مجرم است و قانون برای او مجازات را تعیین کرده است اما فردی که مجوز حمل سلاح را دارد، آموزش دیده و حق ندارد از این سلاح جز در مواردی که قانون به او اجازه داده، استفاده کند.

وی اضافه کرد: فردی که مجوز حمل سلاح دارد به غیر از موارد مجاز حق استفاده از سلاح را ندارد. اگر این فرد برای تهدید یا ارعاب یا اضرار به غیر از سلاح خود استفاده کند، جرم انجام داده است.

حیدر پور تاکید کرد:جنبه کیفری شلیک تیر توسط این فرد ،باید پی گیری شود تا مردم احساس نکنند میان آنان وبرخی افراد شناخته شده تفاوتی هست.ما هنوز در مجلس گزارشی از این اتفاق دریافت نکردیم اما اگر این ماجرای هفت تیر کشی مداح معروف پی گیر ن ممکن است نمایندگان آن را پی گیر کنند.

حیدرپور، اضرار به غیر را اینگونه تشریح کرد و گفت: اگر کسی که مجوز حمل سلاح دارد از اسلحه خود برای توقف یک ماشین استفاده کند، اضرار به غیر انجام داده و در قانون موارد بسیاری در این مورد بیان شد. بنابراین چنان چه بکار گیری اسلحه خارج از تعهد نامه و مقرارت مربوطه استفاده شود، اقدام غیرقانونی انجام داده و مستوجب پیگیری و تعقیب کیفری است. ایران، کشوری امن است و نباید فرد یا افرادی به هر بهانه‌ای اسلحه داشته باشند.من اصلا درک نمی کنم که چرا باید مداحان محترم اسلحه داشته باشند.خطری این افراد را تهدید نمی کند که نیاز به اسلحه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مجوز حمل سلاح در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به این مداحان ارائه می‌شد، بیان کرد: اینکه در آن زمان به مداحان مجوز حمل سلاح داده شد ه دلیل فعالیت‌های تروریستی منافقین بود اما اکنون درخواست برای ارائه مجوز حمل سلاح برای تامین امنیت و بهانه‌های دیگر جفا به جمهوری اسلامی، خون شهیدان و ملت نجیب ایران است.
اخبار سیاسی - تدبیر