اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش عجمان به تاخیر خلعتبری


رییس هیات مدیره باشگاه عجمان امارات، تاکید کرد خلعتبری دوشنبه به اردوی این تیم اضافه خواهد شد.

ایسنا: رییس هیات مدیره باشگاه عجمان امارات، تاکید کرد خلعتبری دوشنبه به اردوی این تیم اضافه خواهد شد.

هر چند محمدرضا خلعتبری، مهاجم فصل گذشته سپاهان با باشگاه عجمان امارات به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد، اما هنوز به اردوی این تیم نپیوسته است.

خلعتبری طبق آنچه که عجمان پیش از این اعلام کرد باید چند روز قبل به اردوی این تیم اضافه می‌شد، اما هنوز وارد امارات نشده است. همین مساله باعث شده تا شایعه‌هایی درباره احتمال فسخ قرارداد او و پیوستنش به پرسپولیس به گوش برسد.

خلیفه الجرمن، رییس هیات مدیره باشگاه عجمان درباره تاخیر خلعتبری در پیوستن به اردوی تیمش، گفت: خلعتبری حداکثر باید دوشنبه همین هفته‌ به اردوی عجمان اضافه شود. با توجه به این که اداره گذرنامه در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است، به احتمال زیاد ویزای خلعتبری فردا (یکشنبه) صادر می‌شود و او دوشنبه وارد امارات می‌شود.


ویدیو مرتبط :
واکنش زشت خلعتبری به تعویضش مقابل ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: بچه ایران و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات هستم/ به عجمان نروم آنها به فیفا شکایت می‌کنند



خلعتبری درامارات,قراردادخلعتبری با عجمان

امیدوارم سپاهان امسال هم قهرمان شود

خلعتبری: بچه ایران و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات هستم/ به عجمان نروم آنها به فیفا شکایت می‌کنند

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر برای عجمان بازی کنم نماینده ایران و خلیج همیشه فارس در امارات خواهم بود.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با  فارس، در خصوص قراردادش با عجمان امارات اظهار داشت: قرار است حدود 2 هفته دیگر به امارات بروم.

من با باشگاه عجمان قرارداد دارم و می دانم که مسئولان سپاهان برای راضی کردن تیم اماراتی مذاکراتی را با آنها انجام دادند ولی متاسفانه عجمانی ها قبول نکردند.

 

وی افزود: طبق قراردادی که روز 23 اردیبهشت ماه با آنها امضا کردم موظف هستم در تمرینات این تیم شرکت کنم وگرنه آنها از طریق فیفا از من شکایت می کنند.

خلعتبری در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: زمانی که من با این تیم قرارداد بستم خبری نبود و یک هفته بعد اسم لیگشان را تغییر دادند.من به این مسائل کاری ندارم و بچه ایرانم و برای وطنم سرم را هم می‌دهم.

 

وی تاکید کرد: از قول من بنویسید خلعتبری بچه ایران است و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات. امسال هم در سپاهان روزهای خوبی داشتم که این روزها در نهایت با صعود به جام جهانی شیرین تر شد.امیدوارم سپاهان به قهرمانی‌های خود ادامه دهد./فارس