اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سپاه به پیشروی داعش در عراق


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت های گروه داعش در عراق، نتیجه مداخلات استکبار جهانی و همراهی متحدانش در منطقه است.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت های گروه داعش در عراق، نتیجه مداخلات استکبار جهانی و همراهی متحدانش در منطقه است.  
 
سردار سرتیپ ˈحسین سلامیˈ روز پنجشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، به خبرنگاران افزود: این مداخلات نیز همانند سوریه، با مشارکت مردم و آمادگی عراق ناکام خواهد ماند.
 
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های گروه داعش نشانه سیاست های استکبار جهانی و محصول مداخلات منطقه ای آنهاست که ملت های مسلمان منطقه را دچار مشکل کرده است.
 
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمندتر از هر زمانی است و دشمنان این ملت در ضعیف ترین مواضع خود قرار دارند.
 
سلامی با تاکید بر آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با هر گونه توطئه و تهاجم بیگانگان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با فرض هر گونه تهدید و مقابله در سطوح مختلف جهانی، قدرت دفاعی خود را آماده کرده است.
 
وی افزود: سپاه پاسداران سیاست های دفاعی خود را منفعل از گفتمان دشمن طراحی نکرده بلکه همواره آماده و مهیا برای هر گونه تهدید است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساختار سپاه پاسداران متکی بر دانش و علم خود است و نگران هیچ گونه تهدیدی نیست.


ویدیو مرتبط :
پیشروی داعش در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واکنش عراق به انتشار ویدئوی رهبر داعش



 

اخبار,ویدئوی «بغدادی»

اخبار بین الملل - دولت عراق ویدئوی «بغدادی» را ساختگی خواند

سخنگوی وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز ویدئوی منتشر شده از سوی گروه تروریستی داعش را جعلی خواند و اعلام کرد فردی که در این فیلم ظاهر شد، «ابوبکر البغدادی» نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت عراق روز شنبه گفت ویدئویی که در فضای مجازی به عنوان تصاویر «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تکفیری «داعش» منتشر شده، ساختگی است.

این ویدئو را سایت‌های منتسب به داعش روز شنبه منتشر کرده و مدعی شدند که مربوط به نماز جمعه روز گذشته شهر موصل است، که توسط بغدادی اقامه شده است.

ژنرال «سعد معان» سخنگوی وزارت کشور عراق به خبرگزاری رویترز گفته است که «بدون شک» فردی که در این فیلم ظاهر شده، «ابوبکر بغدادی» نیست. وی افزود: «ما فیلم را تحلیل کردیم... و دریافتیم که ساختگی است.»

به گفته معان، بغدادی اخیرا در حمله هوایی ارتش عراق زخمی شده و برای درمان به سوریه منتقل شده است. به نوشته رویترز، معان از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده و نمی‌توان به طور مستقل اظهارات او را تائید کرد.
اخبار بین اللملل - فارس