اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش دادستان ‌تهران به افشاگری‌ امیرخسروی



واکنش دادستان ‌تهران به افشاگری‌ امیرخسروی

دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: اگر این موضوع که افرادی از خروج خاوری از کشور اطلاع‌داشته‌اند برایمان محرز شود، در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

 ایسنا :عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره خروج مدیرعامل سابق بانک ملی از کشور اظهار کرد: کیفرخواست برای آقای خاوری صادر شده و در مورد کسانی هم که از خروج او مطلع بوده‌اند اگر به نتیجه‌ای برسیم، اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر در مورد مسئولانی که از سوی «مه‌آفرید امیرخسروی» ـ متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی ـ نامشان در دادگاه ذکر شده است، گفت: مطلب خاصی گفته نشده است. متهم فقط گفته است که با آنان ملاقات کرده و ملاقات کردن هم جرم نیست.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی دیگر نیز اطمینان داد که دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی، "صوری" و "ظاهری" نیست./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اخبار 20:30 - 30 دی 1396 - واکنش عجیب دادستان تهران | بخش خبر جنبش مصاف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واکنش مطهری به اعلام جرم دادستان تهران



اخبار,واکنش مطهری به اعلام جرم دادستان تهران


اخبار سیاسی - واکنش مطهری به اعلام جرم دادستان تهران

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام جرم دادستان تهران علیه خود را غیرقانونی دانست.

علی مطهری در نوشتاری که درباره اعلام جرم دادستان علیه خود در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است:

اعلام جرم دادستان تهران علیه من غیرقانونی است، طبق اصول 84 و 86 قانون اساسی نماینده مجلس حق دارد درباره همه مسائل کشور اظهار نظر کند، البته روشن است که این اظهار نظر نباید شامل توهین یا افترا باشد، در نطق من هم توهین یا افترا وجود نداشت، فقط انتقاد به رییس قوه قضاییه بود که به جای شعار دادن درباره فتنه به حل‌ آن بپردازد، هم‌چنین از ایشان خواسته بودم که درباره احکام سختگیرانه زندانیان سیاسی سال 88 پاسخگو باشد و این که احکام باید بازبینی شود؛ به عنوان مثال گفته بودم رییس قوه قضاییه پاسخ دهد که مثلا جرم آقایان مصطفی تاج‌زاده و بهزاد نبوی غیر از انتقاد به نظام چه بوده است که به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده‌اند؟ مگر انتقاد در قوانین کشور جرم است؟

متاسفانه آقای صادق لاریجانی به جای این که به این سوالات در محضر مردم پاسخ بدهد اقدام به اعلام جرم علیه بنده کرده است، انتظار داشتیم ایشان به عنوان رییس قوه قضاییه تحمل انتقاد را داشته باشد ولی وی در موارد دیگر هم نشان داده است که تحمل انتقاد را ندارد، اگر نماینده مجلس نتواند این مقدار هم حرف بزند پس مجلس را تعطیل کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور روز دوشنبه خبر اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

اخبار سیاسی - ایسنا