اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش بی‌ رحمانه منتقدان به یک فیلم در کن


فیلم «دریای درختان» ساخته «گاس ون‌سنت» پس از نمایش در جشنواره کن با انتقاد شدید و هو کردن منتقدین و مخاطبان همراه شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «دریای درختان» ساخته «گاس ون‌سنت» پس از نمایش در جشنواره کن با انتقاد شدید و هو کردن منتقدین و مخاطبان همراه شد.

در طول تاریخ 68 ساله برگزاری جشنواره کن تاکنون فیلم‌های زیادی مورد استقبال قرار نگرفته‌اند و در سالن نمایش هو شدند، اما هو کردن فیلمی در حضور کارگردان و بازیگران آن هم از سوی منتقدین امری است که حداقل در 15 سال اخیر بی‌مسابقه بوده است،‌ اتفاقی که شب گذشته برای فیلم «دریای درختان» به کارگردانی «گاس ون سنت» و با بازی «متئو مک‌کانوهی» کارگردان برنده نخل طلا و بازیگر برنده اسکار روی داد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، نمایش فیلم «دریای درختان» بدون حاشیه خاصی همراه باشد اما ماجرای پس از پایان نمایش آغاز شد و حاضران در سالن و به ویژه منتقدان واکنش بی‌رحمانه‌ای به این فیلم نشان دادند.

به گزارش ددلاین، گرچه این فیلم اصلا به مذاق منتقدان خوش نیامده است اما این به آن معنا نیست که مخاطبان نیز آن را نپسندند و بهتر بود منتقدان گرچه فیلم را دوست نداشتند در سالن نمایش سکوت می‌کردند و به مخاطبان این فیلم در اکران آینده آن لطمه وارد نمی‌کردند.

در این فیلم که «نائومی واتس» نیز در آن ایفای نقش کرده است، «مک‌کانوهی» در نقش یک آمریکایی ظاهر می‌شود که پس از مرگ همسرش به جنگل«خودکشی» در ژاپن سفر می‌کند و در آنجا با ماجراهایی رو به رو می‌شود.

«گاس ون‌سنت» نامزد اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» در سال ۱۹۹۷ و «میلک» در سال ۲۰۰۸ و همچنین برنده نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۰۳ برای فیلم «فیل» است.


ویدیو مرتبط :
واکنش رئیس انجمن منتقدان به قرارداد 200 میلیون تومانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم های هفته منتقدان کن معرفی شدند


دقایقی پیش از سوی مدیران شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن، فهرست فیلم های مسابقه بخش هفته منتقدان جشنواره کن اعلام شد که متاسفانه از کشورمان هیچ فیلمی در این بخش پذیرفته نشده است.

بانی فیلم:  به گزارش بانی فیلم، فهرست هفت فیلمی که در بخش مسابقه هفته منتقدان جشنواره کن ۶۹ حضور دارند به این شرح است:

*«آلبوم» ساخته مهمت جان مرت اوغلو از کشور ترکیه.
*«چزیره الماس» ساخته دیوی چو تولید مشترک کامبوج و فرانسه.
*«گودال» ساخته جولیا داکورنائو از کشور فرانسه.
*«گیاه حساس» ساخته اولیور لاکسه از کشور اسپانیا.
*«یک هفته و یک روز» ساخته آساف پ.ل.نسکی از اسراییل.
*«یک پرنده زرد» ساخته کی راجاگوپل از کشور سنگاپور.
گفتنی است که فیلم های بخش پانزده روز کارگردانان جشنواره کن هم فردا (سه شنبه) اعلام خواهد شد.