اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به شوخی رسانه ای درباره قالیباف


محمدباقر قالیباف پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 84 تا کنون با شروع هر انتخاباتی در کانون شایعات، گمانه زنی‌ها، تحلیل‌ها و گزارش‌های خبری رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

روزنامه ابتکار: محمدباقر قالیباف پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 84 تا کنون با شروع هر انتخاباتی در کانون شایعات، گمانه زنی‌ها، تحلیل‌ها و گزارش‌های خبری رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی که در هفت سال گذشته همواره به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح بوده است، فعالیت‌های عمرانی وی از سوی مخالفانش اقدامی تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می‌شد.

این روزها که تنور انتخابات ریاست جمهوری یازدهم درحال زبانه کشیدن است، محمدباقر قالیباف نیز یک طرف این معرکه ارزیابی می‌شود و به همین خاطر است که کوچک ترین خبری درباره وی می‌تواند نسبتی با انتخابات داشته باشد.


روز گذشته برخی رسانه‌ها نوشتند: شهردار تهران به زودی از سمت خود استعفا می‌دهد.این رسانه‌ها گزارش دادندکه محمد باقر قالیباف شهردار تهران تا پایان آبان ماه سال جاری از سمت خود استعفا می‌دهد.

استعفای قالیباف از شهرداری تهران با هدف آغاز فعالیتها و تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری می‌باشد.این شایعات حتی جانشین وی را نیز مشخص کرده است. به نوشته این رسانه‌ها اخبار حکایت از جانشینی عیسی شریفی قائم مقام فعلی قالیباف در شهرداری می‌کند.

اما ساعتی بعد مدیر‌کل روابط عمومی شهرداری تهران تأکید کرد قالیباف شهردار تهران استعفا نمی‌‌کند.نامدار صداقت در گفت‌‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که گفته شده محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران در آبان ماه استعفا می‌کند، گفت: این خبر کذب است و یک شوخی رسانه‌ای است.وی ادامه داد: قالیباف استعفا نمی‌کند و قطعا موضوع را تکذیب می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
انتقاد حسین قدیانی از امپراطوری رسانه ای قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واكنش فعال رسانه‌ای حامی قالیباف



پیروزی روحانی در انتخابات,شکست قالیباف در انتخابات

 اولین واكنش فعال رسانه‌ای حامی قالیباف

حسین قدیانی٬ یکی از فعالان رسانه‌ای حامی محمدباقر قالیباف «پیروزی» حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به «جبهه پایداری» تبریک گفت!

  قدیانی امروز شنبه در وبلاگ خود نوشته «طبق آخرین گمانه زنی‌ها، آرای شیخ دپیلمات، برتری محسوسی نسبت به شهردار تهران دارد.»

وی با اعلام این مطلب٬ پیروزی روحانی را به هاشمی رفسنجانی نیز تبریک گفته است. 

ستون نویس روزنامه کیهان با انتقاد از مواضع اعضای «جبهه پایداری» نوشته است: «این گروه با رفتار خود نشان داد که رای بیشتر حسن روحانی، برایش قابل هضم‌تر از فزونی آرای حاج باقر است.»

وی نوشته است: «بخش عمده گرفتاری‌های ما از آن روزهای قبل از سه تیر ۸۴ شروع شد که رای و نظر علامه مصباح، برای بعضی دوستان مومن و حزب اللهی، بزرگ‌تر و مهم‌تر از انقلاب اسلامی شد.» 

قدیانی ادامه داده است: «بار‌ها در لفافه نوشته بودم، این بار به صراحت می‌نویسم؛ گروه پایداری، نه در بیعت علامه مصباح، بلکه عملا در بیعت فرقه انحرافی است.»

حسین قدیانی كه از حامیان تندروی احمدی‌نژاد در دهه هشتاد به شمار می‌رفت، در انتخابات فعلی از تاکید «جبهه پایداری» در حمایت از سعید جلیلی و مخالفت این جبهه با برکناری آقای جلیلی به نفع قالیباف انتقاد کرده بود./بهارنیوز