اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به خبر مرگ مستشاران ایرانی در یمن


معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مستشار نظامی در یمن ندارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مستشار نظامی در یمن ندارد.

حسین امیرعبداللهیان در مورد ادعای شبکه تلویزیونی العربیه مبنی بر کشته شدن چند کارشناس نظامی ایرانی در یمن گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مستشار نظامی در یمن ندارد.

وی ادامه داد: صرفا سفارت ایران در صنعا دارای فعالیت آشکار و رسمی است.

این دیپلمات کشورمان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به ادامه حملات نظامی عربستان به یمن و محاصره آن منطقه اظهار کرد: تداوم محاصره انسانی، ایجاد فاجعه انسانی و جنایت جنگی علیه مردم بی دفاع یمن هیچ توجیهی ندارد.


ویدیو مرتبط :
دلیل افزایش شهدای مدافع حرم و مستشاران ایرانی؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ایران به خبر مرگ الماجد



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,مرگ الماجد

 

اخبار سیاست خارجی - واکنش ایران به خبر مرگ الماجد

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: ابعاد و تردیدهای موجود در مورد مرگ «ماجد الماجد» باید مورد توجه مقامات لبنانی قرار گیرد.

«حسین امیرعبداللهیان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اخبار اولیه مرگ ماجد الماجد را تایید می کند، یادآور شد: ضرورت دارد ابعاد و تردیدهای موجود در مورد این موضوع مورد توجه جهات ذیربط لبنانی قرار گیرد.

گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام به سرکردگی ماجد الماجد، تروریست سعودی مسوولیت انفجار تروریستی 28 آبان ماه گذشته مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را برعهده گرفته است.

در این انفجار تروریستی 25 تن از جمله حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شهادت رسیدند و بیش از 150 تن زخمی شدند.

ماجد حدود 8 روز قبل هنگام بازگشت به شهر ˈعرسالˈ لبنان، نزدیک مرزهای سوریه که گفته می شود به اردوگاه تروریست های تکفیری تبدیل شده، توسط یک یگان وی‍ژه بخش امنیتی ارتش لبنان بازداشت شد.

رسانه های لبنانی امروز اعلام کردند: ماجد الماجد به علت وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستان نظامی که در آن بستری و تحت مراقبت بود، مرده است.

فرماندهی ارتش لبنان نیز با صدور بیانیه ای تایید کرد ماجد الماجد صبح امروز در بیمارستان مرکزی بعد از بحرانی شدن وضعیت جسمانی اش مرد.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا