اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش برادر پاشایی به اظهارات رضا رشیدپور


مصطفی پاشایی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در پاسخ به اظهارات رضا رشیدپور درباره مستند مرتضی پاشایی به نام «سیب» نوشت: متاسفانه مدتی است از گوشه و کنار اظهار نظرها و قضاوت هایی در خصوص برادر عزیزم مرتضی پاشایی و خانواده و اطرافیان و حتی دوستدارنش شنیده می شود. برخی از این صحبتها به حدی سخیف و راوی آنها حقیر هستند که دل هر شنونده و یا خواننده ای را به درد می آورد.

 
 
 
 
صبح بخیر: مصطفی پاشایی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در پاسخ به اظهارات رضا رشیدپور درباره مستند مرتضی پاشایی به نام «سیب» نوشت: متاسفانه مدتی است از گوشه و کنار اظهار نظرها و قضاوت هایی در خصوص برادر عزیزم مرتضی پاشایی و خانواده و اطرافیان و حتی دوستدارنش شنیده می شود.

به گزارش صبح بخیر؛ وی در ادامه گفت: برخی از این صحبتها به حدی سخیف و راوی آنها حقیر هستند که دل هر شنونده و یا خواننده ای را به درد می آورد. این اظهارات تا جایی پیش می رود که حتی حریم خصوصی فرد را زیر پا گذاشته و به طرز غیر محترمانه ای به خود اجازه هر گونه بی احترامی را می دهند.

واکنش برادر پاشایی به اظهارات رضا رشیدپور

اما در اینجا روی سخن من با فردی است که مدعی شده مستندی در مورد این هنرمند ساخته و قصد انتشار آن را بصورت رایگان در بین هواداران را دارد براستی سوال اینجاست که چرا؟...آیا هیچ اسپانسر یا حامی مالی در پشت پرده این اثر وجود نداشته و ندارد ؟ پاسخ اینست كه از منابع موثقی مطلع شدیم كه از طرف ایشان مذاكراتی با شركت های بزرگی در خصوص فروش اثر تولیدی ایشان به مبالغ هنگفت به شركت های پخش صورت گرفته بود.

 چرا اینگونه فرا فکنی می کنیم؟ چرا شخص مدعی ؛ هر زمان که به دنبال همراه کردن احساسات مردم با خود است به سراغ صفحه اجتماعی می آید و با مظلوم نمایی با نوشتن مطالب بدور از واقعیت دیگران را متهم به سوء استفاده مالی کرده و خود را انسانی پاک تینت و بی نیاز به مال دنیا معرفی کرده و با آبروی خانواده این هنرمند بازی می کند.

آیا این در تعارض با هدفی که عنوان می کند نیست. آیا تولید و تکثیر و پخش فیلم با هزینه شخصی و بدون هیچ منفعت مالی از سوی ایشان پذیرفتنی است ؟اگر چنین است ایشان را به گذشته ای نه چندان دور خودشان رجوع می دهم كه منولوگ های پنج دقیقه ای تولید و در آن به مطرح کردن دغدغه های خود پرداخته و آن را از صفحه شخصی اش در تعداد محدودی منتشر می نمود. آیا آن موقع نمی توانست این دغدغه های اکثرا اجتماعی را تبدیل به مستندی تاثیر گذار کند.

حال آنکه خانواده هنرمند مرحوم اعلام نموده اند کلیه درآمد حاصله از فروش اثر صرف امور خیره خواهد شد و به این ترتیب خود و بینندگان این اثر را در امر خیر سهیم نموده اند . اقدامات دیگر خانواده هنرمند فقید مرتضی پاشایی موید این مطلب است كه میتوان به اهداء درآمد حاصله از آواهای پیشواز همراه اول به مبلغ یكصدوهشتاد هفت میلیون به مركز جامع سرطان اشاره نمود. آیا شما هدف والاتر و بالا تر از این را دنبال می کنید؟ براستی بیاییم یکبار برای همیشه دست از این شایعه سازیها و دخالتها در زندگی هنرمندان محبوبمان برداریم و اینقدر ساده دیگران را قضاوت نکنیم.


ویدیو مرتبط :
واکنش علی دایی به سوال جنجالی رضا رشیدپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا رشیدپور جواب برادر پاشایی را داد


رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در پاسخ به اظهارات مصطفی پاشایی درباره حاشیه های مستند مرتضی پاشایی به نام «سیب» نوشت: خواهش می کنم خودتان را جای من بگذارید. در حالی که من به احترام طرفداران مرتضی و هم چنین حرمت موی سفید خانواده اش، از حق خودم گذشته ام برادر آن مرحوم فرصت را مناسب دیده و برای غلبه بر جو منفی پول دوستی و... پستی در اینیتاگرام خود گذاشته و من را حقیر خطاب کرده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در در پاسخ به اظهارات مصطفی پاشایی درباره  حاشیه های  مستند مرتضی پاشایی به نام «سیب» نوشت: خواهش می کنم خودتان را جای من بگذارید. در حالی که من به احترام طرفداران مرتضی و هم چنین حرمت موی سفید خانواده اش، از حق خودم گذشته و بر هزار حرف نگفته چشم پوشیده و تصمیم به سکوت گرفته ام، برادر آن مرحوم فرصت را مناسب دیده و برای غلبه بر جو منفی پول دوستی و... پستی در اینیتاگرام خود گذاشته و من را حقیر خطاب کرده است.

عهئو.

به گزارش صبح بخیر؛ رشیدپور در ادامه نوشت: اظهاراتم را سخیف دانسته و ادعا کرده که اطلاع موثق دارد که من خیال (!!!!!) داشتم مستند سیب را به قیمت هنگفت به یک شرکت پخش بفروشم!!! و لابد از نظر این جوان عزیز آن شرکت پخش هم احمق مطلق است که هم به من پول هنگفت بدهد و هم مستند را رایگان بدهد دست مردم!!! متاسفانه از تصمیم من برای سکوت سو استفاده کردند.

ای کاش صادقان به مردم می گفتند که تصمیم گرفته اند از این راه پول درآورند و صرف کار خیر کنند و به هیچ کس هم ربطی ندارد. ولی می بینید که آنها بد کردند.

حالا دیگر بحث کاسبی نیست. بحث آبروی من هم هست. جوان عزیز... مصطفی خان پاشایی... من به شما هشدار میدهم که اگر تا ببست و چهار ساعت آینده نام آن مرکز خیالی که قرار بوده پول هنگفت به من بدهد را فاش نکرده و اثبات نکنید از شما به مراجع قضایی به جرم تهمت و افترا شکایت خواهم کرد. به شرف فاطمه زهرا قسم میخورم که اگر تا بیست و چهار ساعت نتوانید گفته هایتان را ثابت کنید درس بزرگی به شما خواهم داد. یا علی