اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واژگونی مرگبار تاکسی زائران در جاده قم - تهران/7 تن کشته و مجروح شدند



اخبار,اخبار حوادث,حادثه زائران اتباع افغان در جاده قم

رئیس پلیس راه استان قم از حادثه مرگبار برای زائران اتباع افغان در جاده قم - تهران در ساعات پیش خبر داد.

سرهنگ جمشیدی راد ، رئیس پلیس راه استان قم در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در ساعت 08:20 صبح امروز پنجشنبه یک دستگاه تاکسی ون دلیکا که حامل زائران اتباع افغان بود از مهران به سمت کرج در حال حرکت بود که در جاده قدیم قم - تهران کیلومتر 40 از جاده خارج و نهایتاً واژگون شد.

وی در ادامه افزود: راننده به همراه یکی از سرنشینان در پی وقوع این حادثه کشته شدند و 5 تن مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول پلیس راه در پایان به علت این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت : کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده تاکسی اعلام کردند.

 

 اخبار حواث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
واژگونی مرگبار اتوبوس زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد مرگبار پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم/ 5 تن کشته و مجروح شدند



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل‌ در بزرگراه تهران-قم و 5 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 4:53 بامداد حادثه تصادف خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران ـ قم نرسیده به عوارضی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه  پراید به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها حاشیه بزرگراه برخورد کرده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد:خودرو دارای 5 سرنشین بوده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان 4 سرنشین شامل  یک دختر 10 ساله، دو خانم 20  و 40 ساله و  یک مرد 45 ساله توسط شهروندان خارج شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند اما راننده که یک پسر 22 ساله‌ بود داخل  خودرو گرفتار و محبوس شده بود.
 
وی ادامه داد: آتش‌نشانان  با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده  را خارج و تحویل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی تایید شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران