اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واقعیت هایی درباره همسر دونالد ترامپ


بسیاری از رسانه‌های آمریکا همسر دونالد ترامپ را بانوی آینده کاخ سفید نامیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: بسیاری از رسانه‌های آمریکا همسر دونالد ترامپ را بانوی آینده کاخ سفید نامیده‌اند.

به گزارش وبسایت «ویک»؛ بسیاری از رسانه‌های آمریکا همسر دونالد ترامپ را بانوی آینده کاخ سفید نامیده‌اند، درحالی‌که آشنایی با ملانیا – همسر دونالد ترامپ – همچنان یک معما است. همسر 45 سالهٔ میلیاردر 69 ساله آمریکایی در بخشی از مبارزات انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه حاضر شد؛ بااین‌وجود وی از ارائه اطلاعات خصوصی درباره خود و گذشته‌اش امتناع کرده است. درصورتیکه ترامپ از حزب خود بالا بیاید و نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود، ملانیا قادر به دور ماند از نورافکن شهرت و توجه عوام نخواهد بود.

طی گپ و گفت با ملانیا و اطرافیانش به 8 خصوصیت وی اشاره شده که در ادامه به آن می‌پردازیم:

او "جکی کندی" بعدی است: افراد نزدیک به ملانیا معتقدند که مدل اسلوونیایی را نباید دست‌کم گرفت. او همانند همسر جان اف کندی، زیبا و باهوش است. دور ماندن وی از رسانه‌ها را نباید بی‌اهمیت دانست؛ ملانیا در فرصت مناسب نظرات خود را بیان خواهد کرد.

او به 5 زبان مسلط است: تسلط به زبان‌های اسلوونیایی، انگلیسی، صربی، فرانسوی و آلمانی می‌تواند در کاخ سفید مفید واقع شود. بااین‌حال گفته می‌شود یکی از دلایلی که او از همراهی همسرش در بیشتر محافل عمومی خودداری می‌کند، لهجه غلیظ وی است.

او در حکومت کمونیستی یوگسلاوی پرورش یافت: دور از زرق‌وبرق دنیای مد در نیویورک، او دوران کودکی خود را در یک ساختمان بتنی تحت حکومت دیکتاتوری تیتو گذراند. درصورتیکه ترامپ رئیس‌جمهور آینده آمریکا شود، ملانیا پس از لوئیزا آدامز—همسر جان کوئینسی، رئیس‌جمهور ششم آمریکا--نخستین بانوی کاخ سفید از یک کشور کمونیستی خواهد بود.

او از پسرش یک "مینی ترامپ" ساخته است: بارون، پسر 9 ساله ملانیا و دونالد همانند پدرش کت‌وشلوار می‌پوشد و به گلف علاقه‌مند است. او ندیمه‌های خود را اخراج می‌کند و همانند پدرش از هر چیزی انتقاد دارد. دلیل رفتار وی تشویق‌های ملانیا برای الگوپذیری بارون از پدرش است.

او یک افسونگر است: گذشته از زیبایی، او توانایی بالایی در جذب افراد دارد. به‌گونه‌ای که همسر سابق روپرت مرداک او را زنی حامی، مادری مهربان و انسانی دوست‌داشتنی تعبیر کرده است.

او از مواضع تند همسرش در مورد مهاجران حمایت می‌کند: ملانیا در مصاحبه با شبکه (MSNBC) از مواضع تند همسرش درباره مهاجران غیرقانونی مکزیکی حمایت کرد و گفت هرکسی برای ورود به آمریکا باید مجوز داشته باشد.

آرزوی ملانیا: ترامپ در جمع هواداران خود در آریزونا گفته بود، آرزوی همسرش این است که بیشتر همانند یک رئیس‌جمهور رفتار کند.

او توییت کردن را ممنوع کرد: در جریان انتخابات درون‌حزبی و نظرات متعدد مردم آمریکا درباره دونالد ترامپ، او ترجیح داده برای مدتی توییت کردن را محدود کند تا به این شکل تحت تأثیر انواع توییت موافقان و مخالفان قرار نگیرد.


ویدیو مرتبط :
سفر همسر و دختر دونالد ترامپ دل شیخ های عرب را ربود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر ایده‌آل، از خیال تا واقعیت



همسر ایده‌آل,مرد کامل

 

منتظر یک مرد کامل بودید که بیاید و زندگی شما را متحول کند؟ دنبال یک زن ایده آل بودید که بی عیب باشد؟ خوب اشتباه از خودتان بود.

اگر فردی مرز بین رۆیا و تخیلات را با واقعیت فراموش کند و آن را نادیده بگیرد، تا آخر عمر در دنیای اوهام و خیالاتش باقی خواهد ماند و همیشه به دنبال آن مدینه‌ی فاضله و دنیای ایده‌آلیستی که برای خودش ترسیم کرده و نمی‌تواند از آن بیرون بیاید.

فرض کنید خانمی در رۆیاهایش مردی را تصور می‌کرده که هر روز با یک دسته گل او را غافل‌گیر کند و مدام برای او شعر بخواند و حرف‌های رمانتیک بزند و... حالا او با مردی ازدواج کرده که یک کارگر ساده است که نه قدرت خرید هر شب یک دسته گل را دارد و نه بعد از یک روز سخت کاری‌ حال و حوصله‌ای برای رفتارهای رمانتیک دارد! چنین مردی وقتی خسته از سر کار برمی‌گردد، به احتمال زیاد با رفتار عجیب و غریب همسرش روبه‌رو می‌شود و با خودش فکر می‌کند که چرا همسرش اخم کرده و ناراحت است.

 

شاید اگر همسر این آقا با واقعیت زندگی‌اش کنار می‌آمد و همسر زحمت‌کش خود را همان‌طور که هست می‌پذیرفت، هیچ‌گاه مشکلی پیش نمی‌آمد. یا مثلاً آقایی که قبل از ازدواج در ذهن خود تصویری از یک همسر ایده‌آل ترسیم کرده که همیشه شبیه ملکه‌ها لباس می‌پوشد، هیچ عیب و ایراد ظاهری و باطنی ندارد! حتماً توی ذوقش خواهد خورد وقتی با ایرادهایی در همسرش موجه شود.

آنچه دانستن و عمل کردن به آن برای همه‌ی همسران به خصوص زوج‌های جوان الزامی است، روبه‌رو شدن با واقعیت‌های زندگی و از جمله خصوصیات ظاهری و باطنی همسر است. همه‌ی ما می‌دانیم که عیب و نقص‌هایی در وجودمان هست. پس همسرمان را هم با همه‌ی کم و کاستی‌هایش بپذیریم.

همسر ما شاهزاده‌ی رۆیاهای ما نیست! او هم مانند خودمان یک انسان معمولی است که چه بسا نقاط ضعف و قوتی که در وجود اوست، در زندگی ما تنوع ایجاد می‌کند و از یکنواخت شدن آن جلوگیری می‌کند!

زوج ایده‌آل، زن و شوهر بی‌عیب و نقص و رۆیایی نیستند، بلکه زن و شوهری هستند که سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند تا تبدیل به انسان‌هایی ایده‌آل و رۆیایی شوند.

منبع: تبیان/کتاب تحکیم پیوند زناشویی