اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیچ کشتی‌ ایرانی در امارات توقیف نشده


معاون فنی و بازرگانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ یک از کشتی‌های متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بنادر امارات توقیف نشده‌اند.

معاون فنی و بازرگانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ یک از کشتی‌های متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بنادر امارات توقیف نشده‌اند.

علی عزتی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سؤال که برخی از اخبار از توقیف یک کشتی ایرانی در بنادر امارات حکایت دارد، گفت: کشتی‌هایی که متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است، هیچ‌یک در بنادر امارات مشکلی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: خبری در این رابطه به ما نرسیده و هیچ‌یک از کشتی‌های ما از سوی مسئولان اماراتی توقیف و حتی معطل نشده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است کشتی مذکور متعلق به خطوط کشتیرانی خصوصی باشد، گفت: باید صاحبان کشتی اظهار‌نظر کنند، گاهاً به‌دلیل ایرادات فنی، کشتی متوقف می‌شود که پس از رفع ایراد به مسیر خود ادامه می‌دهد که این نوع ایرادات فنی نیز کاملاً طبیعی است.


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای امارات درباره توقیف یک کشتی ایرانی



 اخبار,اخبار سیاست خارجی , قاچاق انسان

مقامات امارات متحده عربی مدعی شدند، یک کشتی ایرانی حامل قاچاق انسان و مواد مخدر را توقیف کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی، مقامات امنیتی این کشور روز سه‌شنبه مدعی شدند، یک کشتی را در ساحل خالد در بندر شارجه توقیف کرده‌اند که حامل مواد مخدر بوده است.

آن‌ها همچنین مدعی‌اند که ناخدای این کشتی قصد داشته دو ایرانی را نیز قاچاق کند.

هنوز این خبر از سوی مقامات مرزی و وزارت خارجه کشورمان تایید نشده است.

 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا