اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هیلاری کلینتون برای تمسخر جمهوریخواهان عوعو کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هیلاری کلینتون در سخنرانی انتخاباتی خود برای مسخره کردن جمهوریخواهان عوعو کرد.

به گزارش صدا و سیما؛ به نق از ای پی تی ان، هیلاری کلینتون با درآوردن صدای سگ در سخنرانی انتخاباتی خود برای به تمسخر گرفتن دیدگاههای جمهوریخواهان درباره علل رکود بزرگ اقتصادی آمریکا توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

کلینتون تاکید کرد جمهوریخواهان درباره این مسئله دروغپردازی می کنند و گفت: خوب است یک سگ همراه خود بیاورد تا هر زمان که دروغی شنید، عوعو کند. در واقع هیلاری کلینتون ادای جمهوریخواهان را در بیان علل رکود بزرگ درآورد و برای دروغ نشان دادن آن عوعو کرد.

هیلاری کلینتون گفت: بد نیست اگر کسی که برای ریاست جمهوری نامزد شده است، فورا متوجه بشود که راست می گوید یا دروغ می گوید. خوب ما این سگ را تربیت کرده ایم و این سگ اگر دروغ بشنود، عوعو می کند. من فکر کردم خوب است این سگ همیشه دنبال جمهوریخواهان برود و هر زمان که درباره مسئله ای مثل رکود بزرگ گفتند که نتیجه وضع بیش از حد مقررات است ، هاپ ، هاپ ، هاپ کند زیرا چنین حرفهایی دروغ است. به نظر من با این سگ می توانیم دروغ بودن بسیاری از ادعاهای آنها را ثابت کنیم.

 

اخبار بین الملل - صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
هیلاری کلینتون در پارتی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست جمهوریخواهان از هیلاری کلینتون


جان بوئنر نماینده بلندپایه جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از هیلاری کلینتون خواست ایمیل شخصی خود را واگذار کند.

ایسنا: جان بوئنر نماینده بلندپایه جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از هیلاری کلینتون نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 2016 خواست که ایمیل شخصی خود را به یک شخص ثالث بی‌طرف تحویل دهد.

در پی انتشار گزارشهایی مبنی بر استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی در دوران چهار ساله حضورش در وزارت امور خارجه آمریکا، وی با انتقادات زیادی مواجه شده است.

وزیر خارجه سابق آمریکا هفته قبل در تلاش برای فرونشاندن این جنجال گفت: وی از قانون تبعیت می‌کند و تمام مکاتبات ایمیلی رسمی خود شامل 30 هزار ایمیل را به وزارت خارجه تحویل داد.

اعتراف وی به اینکه ایمیل‌هایش در یک سرور خصوصی متعلق خانواده‌اش نگهداری می‌شود و پاک کردن 30 هزار ایمیل دیگر که بنا به تصور ‌وی شخصی بوده و به کار ارتباطی نداشته، انتقادات زیادی را در پی داشته و این تردید را ایجاد کرده که وی چیزی را از دید عموم مخفی کرده است.

بوئنر با اشاره به تحقیقات درباره حملات سال 2012 در لیبی که در آن چهار آمریکایی کشته شدند گفت: مردم آمریکا سزوار هستند تمام واقعیات را درباره بنغازی بدانند.

وی افزود: به همین دلیل بسیار مهم است که کلینتون سرور ایمیل شخصی خود را به یک شخص ثالث بی طرف تحویل دهد.

جمهوریخواهان، دولت باراک اوباما و به ویژه وزارت خارجه این کشور را به ناتوانی در تامین امنیت پرسنل آمریکا در لیبی متهم کرده اند.

دموکرات‌ها می‌گویند، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 جمهوریخواهان با هدف بهره برداری سیاسی درباره حادثه بنغازی صحبت می‌کنند.

بوئنر تاکید کرد کمیته‌های کنگره صرفا برای رسیدن به حقیقت درباره حادثه بنغازی تلاش می‌کنند و جمهوریخواهان قصد ضربه زدن به کلینتون را ندارند.