اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هکرهای ناشناس «ترامپ» را تهدید کردند



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل, ترامپ

اعضای گروه هکری ناشناس اعلام کرده‌اند که با حمله به سایت‌ها و حساب‌های دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وی را اول آوریل از اینترنت حذف خواهند کرد.

اعضای گروه هکری ناشناس اعلام کرده‌اند که با حمله به سایت‌ها و حساب‌های دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وی را اول آوریل از اینترنت حذف خواهند کرد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، آنان می گویند که در اول آوریل یک جنگ تمام عیار را بر علیه دونالد ترامپ به راه خواهند انداخت. هکرهای ناشناس به همین منظور یک ویدیو را در سایت یوتیوب منتشر و اعلام کرده‌اند وقت آن رسیده تا با آفلاین کردن سایت های وابسته به ترامپ و افشای آنچه که وی نمی خواهد عموم مردم بدانند، این نامزد انتخاباتی را از میدان به در کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پیکار تبلیغاتی متناقض و نفرت‌انگیز تو نه تنها ایالات متحده آمریکا را شوکه کرده، بلکه کل ساکنان کره زمین با ایده ها و اقدامات مخوف تو شوکه شده‌اند. این هکرها با استفاده از هشتگ OpTrump خواستار کمک برای مقابله با ترامپ در اینترنت شده‌اند.

یکی از سایت‌های ترامپ که قرار است در اول آوریل مورد حمله قرار بگیرد سایت هتل و برج بین المللی وی است. هکرهای ناشناس می گویند این سایت را با حمله DDoS و ایجاد ترافیک فراوان بر روی آن از دسترس خارج می کنند.

این هکرها در ماه دسامبر هم سایت یاد شده را در واکنش به اظهارات ترامپ بر ضد مسلمانان از دسترس خارج کرده بودند. ترامپ در آن زمان گفته بود باید از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری شود. هکرهای ناشناس این اظهارات را نژادپرستانه  و نفرت انگیز توصیف کردند.

هکرهای یاد شده در سال 2012 هم با نفوذ به سرویس پست صوتی ترامپ برخی پیام های وی مربوط به سال 2012 را هک کردند. پیام های مذکور نشان می داد برخی چهره‌های رسانه‌ای برجسته آمریکا از ترامپ به علت حمایت های مالی وی تشکر می کنند.

 

 اخبار بین الملل  - فارس  


ویدیو مرتبط :
اعلان جنگ هکرهای ناشناس به القاعده و داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترامپ تهدید کرد اگر رئیس جمهور آمریکا شود آوارگان سوری را اخراج می کند



اخبار,اخباربین الملل ,دونالد ترامپ

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد اگر رئیس جمهور شود همه آوارگان سوری را که در آمریکا زندگی می کنند به کشورشان باز می گرداند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، ترامپ با انتقاد از دولت آمریکا برای میزبانی آوارگان سوری گفت اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شوم همه این آوارگان را به سوریه باز می گردانم .

دونالد ترامپ همچنین از تصمیم باراک اوباما برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق انتقاد و تاکید کرد با کاهش نظامیان آمریکایی در عراق باعث تشدید حملات شورشیان مسلح شد.


اخباربین الملل  - صدا و سیما