اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای نامساعد اولسان باعث نگرانی تیم ملی


دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در شرایطی تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد که از صبح امروز هوای شهر محل برگزاری این بازی مه آلود و بارانی شده است.

خبرگزاری مهر: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در شرایطی تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد که از صبح امروز هوای شهر محل برگزاری این بازی مه آلود و بارانی شده است.

هوای شهر اولسان از صبح امروز بارانی شده و هر چند شدت بارش خیلی زیاد نیست اما برخی ساختمان های بلند شهر از مه پوشیده شده اند و به نظر می رسد هنگام بازی ایران با کره جنوبی نیز این روند ادامه داشته باشد.

شبکه های مختلف تلویزیونی کره جنوبی نیز بخش عمده ای از برنامه های ورزشی خود را به دیدار حساس ایران و کره اختصاص داده اند و با پخش تصاویری از تمرینات این دو تیم به بررسی شرایط صعود این دو تیم به جام جهانی پرداخته اند.

یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور با پخش صحبت های سرمربیان دو تیم ایران و کره جنوبی تاکید کردند "چوی" در نشست خبری به اشتباهاتش در مورد ایران اشاره کرده و اعلام کرده بعد از بازی در این مورد صحبت خواهد کرد. برخی شبکه های این کشور نیز به ترکیب تیم ملی کره جنوبی برابر ایران اشاره کردند و صحنه هایی از تمرین کره را نمایش دادند.


ویدیو مرتبط :
رقص بازیکنان تیم ملی در اولسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر جنجالی که باعث اخراج آدرین موتو از تیم ملی رومانی شد



اخراج آدرین موتو از تیم ملی  رومانی

تصویر جنجالی که باعث اخراج آدرین موتو از تیم ملی رومانی شد

ستاره تیم ملی فوتبال رومانی به دلیل تصویری که از سرمربی کشورش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد از تیم ملی کنار گذاشته شد.

 آدرین موتو بازیکن رومانیایی تیم فوتبال آژاکسیو فرانسه با انتشار تصویری مونتاژ شده از سرمربی تیم ملی کشورش جنجال ساز شد.

وی در شبکه های اجتماعی به مقایسه تصویر ویکتور پیتورکا سرمربی تیم ملی رومانی با تصویر کمدین مشهور مستر بین پرداخته است.

این تصویر باعث شد تا مسئولان فوتبال رومانی او را تا اطلاع ثانوی از تیم ملی کنار بگذارند.

 

اخراج آدرین موتو از تیم ملی  رومانی

/فارس