اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای تهران سالم است


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عد 95 در شرایط سالم قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران با ایستادن شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون روی عد 95 در شرایط سالم قرار گرفت.

دکتر وحید حسینی گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت تمام آلاینده ها به غیر از آلاینده ازن نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است .

به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده ها به غیر از ایستگاههای ستاد بحران ، شادآباد ، گلبرگ ، مسعودیه ، پارک رازی ، پارک سلامت ، پارک قائم ، دانشگاه تهران ، شهرداری منطقه 15 و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون  در  شرایط سالم است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: حاکی از آسمانی ابری و بارش باران گاهی رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و وزش باد می باشد . به این ترتیب انتظار میرود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند .

حسینی تصریح کرد:  اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در  منطقه ناسالم برای گروههای حساس شامل افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی ، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و افراد مسن است لذا توصیه می شود در منطقه ناسالم این افراد فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.


ویدیو مرتبط :
آب و هوای سالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای تهران علیرغم افزایش در شاخص آلایندگی ، سالم است



اخبار,اخبار اجتماعی , هوای تهران

 

اخبار اجتماعی - هوای تهران علیرغم افزایش در شاخص آلایندگی ، سالم است

هوای تهران اگرچه مقداری به عدد شاخص آلایندگی آن افزوده شده است اما همچنان سالم است.

به گزارش خبر آنلاین؛ هوای تهران علیرغم اینکه از ثبات جوی برخوردار و بارندگی ای رخ نداده است اما از لحاظ شاخصه های آلایندگی در شرایط ناسالم قرار ندارد.

شركت كنترل كیفیت هوا، غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ساعت 8 صبح امروز روی عدد 84 قرار گرفت. این میزان روز گذشته روی عدد 69 قرار داشت.

سازمان هواشناسی البته پیش بینی کرده است که تا یکی دو روز آینده، به دلیل ورود سیستم جوی جدید به کشور، در تهران باد بوزد.
اخبار اجتماعی - خبر آنلاین