اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمای مالزی تهدید به انفجار شد


یک خارجی به اتهام تهدید به انفجار یک هواپیما در فرودگاه بین المللی ایالت 'پنانگ' در شمال غرب مالزی بازداشت شد.

جهان: تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز' روز پنجشنبه اعلام کرد یک مرد 61 ساله اندونزیایی هنگام بازرسی چمدان خود در فرودگاه ایالت پنانگ با مرکزیت 'جرج تاون' تهدید کرد هواپیما را منفجر می کند و به وسیله پلیس دستگیر شد.

یک شاهد ماجرا گفت که مسئول تحویل و توزین بار از این مرد اندونزیایی می خواهد بار اضافه خارج از سهمیه رایگان را خارج کند که وی عصبانی شده و هواپیما را تهدید به انفجار می کند.

بنابراین گزارش، کارکنان فرودگاه پنانگ مالزی پلیس را در جریان قرار داده و وی به اتهام تهدید به انفجار هواپیما بازداشت و برای آزمایش و درمان به مراکز پزشکی منتقل می شود.

یک زوج چینی نیز سال گذشته خطوط هوایی 'ایر آسیا' مالزی را به دلیل جدا کردن این زوج در هواپیما تهدید به انفجار کردند.

یک فروند هواپیمای دیگر ایرآسیا مالزی نیز شهریور سال گذشته در پوکت تایلند تهدید به بمب گذاری شد. این تهدید همزمان با تهدید به بمب گذاری در پرواز هواپیمای مسافربری شرکت هوایی 'مالیندو' مالزی انجام شده بود.


ویدیو مرتبط :
تهدید باز هم تهدید فرماندهان داعش ب انفجار فرانسه-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید به انفجار، هواپیمای مسافری دبی را مجبور به فرود کرد



خبرگزاری امارات (وام) روز دوشنبه نوشت: در پی تهدید یک مسافر هواپیمایی شرکت العربیه به انفجار، این هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه المنهاد دبی شد.

این خبرگزاری افزود: این هواپیما که از کویت برخاسته بود، توسط یکی از مسافران تهدید شد که این هواپیما بزودی منفجر خواهد شد.

در پی این تهدید، هواپیما بلافاصله در فرودگاه المنهاد دبی مجبور به فرود اضطراری شد و مقامات امنیتی فورا اقدامات لازم و بازرسی از هواپیما را آغاز کردند.

خبرگزاری امارات جزئیات بیشتری از نوع تهدید وشخص تهدید کننده ارایه نکرد.

 

 اخبار حوادث  - ایرنا