اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرپیشۀ معروف ترکیه آشپز می‌شود!


هنرپیشۀ معروف ترکیه که در کشورهای عربی با نام «نهال» شناخته شده است، هنرپیشگی را کنار گذاشت و قصد دارد در حرفۀ آشپزی بخت خود را امتحان کند.

خبرگزاری فردا: هنرپیشۀ معروف ترکیه که در کشورهای عربی با نام «نهال» شناخته شده است، هنرپیشگی را کنار گذاشت و قصد دارد در حرفۀ آشپزی بخت خود را امتحان کند.

هنرپیشۀ معروف ترکیه آشپز می‌شود!

به نقل از العالم هازال کایا طرفداران خود را با این خبر که قصد افتتاح رستوران و کناره گیری از دنیای هنر را دارد غافلگیر کرد. وی با بازی در سریال «عشق ممنوع» در کشورهای عربی شناخته شده که این سریال در سال ۲۰۰۸ بیشترین مخاطب را در این کشورها به خود جذب کرد.

هازال کایا اینک دورۀ آشپزیِ یکی از هتل ها را سپری می کند که برایش حدود ۱۷ هزار لیرۀ ترکیه (نزدیک به ۵۷۰۰ دلار آمریکا) هزینه برداشته است. وی که پیش تر یکی از سریال هایش به نام «مارال» به دلیل عدم توفیق در جلب رضایت بینندگان توقیف شده بود هنگام آشپزی و در جواب خبرنگاران به گفتن این جمله اکتفا کرد که: همه چیز خوب است.


ویدیو مرتبط :
آشپز سیاسیون معروف!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی بازیگر زن معروف ترکیه در پاریس! |عکس|



اخبار,اخبار فرهنگی,سلفی بازیگر زن معروف ترکیه در پاریس

 

برن سات، بازیگر 30 ساله معروف ترکیه است.

 پدر او حسین آونی سات بازیکن حرفه‌ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات می‌باشد. 
 
برن متولد و بزرگ شده شهر آنکارا است. 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلفی بازیگر زن معروف ترکیه در پاریس

اخبار فرهنگی - آخرین نیوز