اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی مادر بی‌رحم با ناپدری برای شکنجه و قتل پسر بچه بی‌گناه+تصاویر



دنیل پلکا توسط ناپدری و مادر خود آنقدر شکنجه شد که به علت جراحات وارده به قتل رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،دنیل پلکا توسط ناپدری و مادر خود آنقدر شکنجه شد که به علت جراحات وارده به قتل رسید.

اخبار,اخبار حوادث  , کودک  آزاری


این پدر و ماد روانی وقتی او در منزل بود او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار میدادند و حتی با آزار رساندن به او و خبر کردن دیگری به خود افتخار می‌کردند به طوری که در یکی از پیام‌هایی که در گوشی همراهشان بود مادر به همسرش پیامی حاوی اینکه «من او را تقریبا در آب غرق کردم» پیدا شد.

به گزارش گاردین، این والدین بی‌رحم، حتی به او اجازه نمی‌داند به اندازه کافی غذا بخورد و اگر او از میزان غذایی که به او داده می‌شد، بیشترمی‌خورد، والدینش او را مجبور می‌کردند تا آب نمک بخورد تا باعث شود حالش به هم خورده و محتویات معده‌اش خالی شده تا درس عبرتی شود برای او شود.

 

اخبار,اخبار حوادث  , کودک  آزاری


هنگامی که این پسر بچه بیچاره به مدرسه می‌رفت از فرط گرسنگی سطل‌های زباله را برای تکه‌ای غذا جست‌وجو می‌کرد و ساندویچ‌های همکلاسیانش را می‌دزدید تا سیر شود اما مسئولان مدرسه او را تنبیه می‌کردند و به شاگردان می‌گفتند که از او فاصله بگیرند، به جای اینکه دلیل اینکار او و یا علت لاغری بیش از حد او را جویا شوند و دلیل زخم‌های روی صورتش را بپرسند.

این والدین سنگ دل در هوای سرد او را در اتاق کوچکی که بسیار سرد هم بود زندانی می‌کردند و حتی به در خواست او برای دستشویی رفتن پاسخ رد می‌دانند و او در همان اتاق زندگی می‌کرد که حتی دستگیره در نداشت که نشان دهنده این بود که دنیل بینوا چقدر تلاش کرده بیرون برود اما موفق نشد.

اخبار,اخبار حوادث  , کودک  آزاری


یک یا هر دوی والدین با ضرباتی که به سر او وارد کرده‌بودند باعث قتل این کودک شدند. این والدین همین بلا ها را بر سر برادر دنیل نیز می‌اوردند. طوری که جنازه دنیل را کنار برادرش قرارداده بودند. وقتی که نیروی امداد برای کمک به دنیل به محل رسید خیلی دیرشده بود و او به دلیل خونریزی و تورم مغزی جان خود را از دست داد.

هنگامی که امدادگران دنیل را پیدا کردند وزن او تنها 9.5 کیلو بود یعنی وزن یک نوزاد 18 ماهه که این نشان دهنده میزان سوء تغذیه این کودک بود.

آن‌ها در دادگاه یکدیگر را مسئول این اتفاقات می‌دانستند که دادگاه آن‌ها را به 30 سال حبس محکوم کرد.


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
دزدی پسر کوچولو با همدستی مادر (درایران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکنجه تا سرحد مرگ به خاطر زخمی کردن گربه/ پسر بچه بی‌گناه زیر شکنجه های پدر سنگدل به کما رفت + تصاویر



یک پسر 7 ساله براثر شکنجه های پدرش به کما رفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " راندل لینت " 26 ساله اهل "دوگلاس" که پسر خود " جک" 7 ساله در حالی که بیهوش بود در 14 جولای به بیمارستان برد و ادعا کرد که پسرش از تخت افتاده است .

پزشکان پس ازبررسی کودک با کبودی های متعدد بر روی سر و سوختگی در ناحیه پای او مواجعه شدند و به آقای " لنت " مشکوک شدند و با پلیس تماس گرفتند.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


پلیس پس از دستگیری " لنت " و بازجویی از او در گزارش خود گفت : این پدر بی رحم که با پسرش مانند یک زندانی رفتار می کرد با اذیت و آزار " جک " و ندادن آب و غذای کافی باعث به کما رفتن این کودک بی گناه شد .

پلیس درادامه افزود: " جک " که به همراه پدر ونامادری و 2 خواهر و برادر دیگرش در یک خانه زندگی می کرد، توسط یک افسار محکم در اتاقش حبس بود به طوری که آقای " لینت " برای کنترل رفتار جک یک دوربین بر روی در اتاق نصب کرد و از طریق موبایلش او را مشاهده می کرد .

همچنین به او غذای رژیمی بدون شکر می داد و برای کم کردن دستشویی رفتن کودک مایعات او را به حداقل رساند .

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


دربررسی بیشتر پلیس معلوم شد که آقای "لنت" به عنوان تنبیه " جک" را مجبور به تمیز کردن کف خانه با مایع سفید کننده می کرد که همین باعث ایجاد سوختگی شیمیایی در پاهای او شد و با ضرب و شتم قرار دادن او باعث جراحت های بسیار و کبودی های متعدد در بدن "جک "شد .

نامادری قربانی ،خانم " الکساندرا چاویک " در گزارش خود ادعا کرد که این شرایط بد زندگی " جک " براثر رفتارهای بد او بود و به دلیل زخمی کردن گربه و کتک زدن خواهر و برادرهای کوچکترش او را تنبیه کردیم .

"جک" وقتی به بیمارستان رسانده شد از کمبود وزن و کم آبی بدنش رنج می برد و در حال حاضر  به مدت 2 هفته بدون تغییر در شرایطش همچنان در حالت کما به سر می برد .

مادر اصلی " جک " در شکایتی خواستار مجازات " لنت " شد و گفت: که داستان آنها را که به دلیل رفتار بد " جک" او را تنبیه کرده اند، باور نمی کند..

" لنت " در دادگاه روز چهارشنبه به اتهام اذیت و آزار کودک و ضرب و شتم او محاکمه خواهد شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران