اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار سردار سلیمانی به نخست وزیر عراق


یک منبع مطلع مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی اخیرا به عراق بازگشته است.

دیپلماسی ایرانی: یک منبع مطلع مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی اخیرا به عراق بازگشته است. 

این منبع که نخواسته نامش فاش شود، به پایگاه خبری عراق چاکوچ گفته، سردار سلیمانی پس از بازگشت به عراق جلسه‌ای با حضور تعدادی از مقامات پیمان ملی و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی از جمله حیدر العبادی، نخست وزیر عراق داشته و افزود، طرفین در این جلسه به طرز بی‌سابقه‌ای شفاف و صریح صحبت کرده‌اند. 

این پایگاه خبری افزوده که در این جلسه العبادی هشدارهایی به سردار سلیمانی داده و سردار سلیمانی نیز به او هشدار داده که فریب برخی سیاستمداران عراقی را نخورد و بداند که آنان در پی بازیابی مناصب از دست رفته خود هستند و حاضرند در این مسیر دولت العبادی را سرنگون کنند.


ویدیو مرتبط :
برای سردار سلیمانی بسیار احترام قائلیم(نخست وزیر عراق)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار نخست‌ وزیر عراق با سردار سلیمانی


نخست‌وزیر عراق در دیدار با فرمانده سپاه قدس از سیاست‌های آمریکا در نبرد با گروه تروریستی «داعش» انتقاد کرد و گفت: کمک‌های آمریکا به عراق با تاخیر صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: «کمال الساعدی» نماینده سابق پارلمان عراق اعلام کرد: «حیدر العبادی» نخست‌وزیر این کشور  با ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران که دوشادوش نیروهای مردمی در «سامرا»، «الرمادی» و «صلاح‌الدین» علیه عناصر تروریستی می‌جنگد، دیدار کرد.

الساعدی افزود: محور دیدار طرفین بر نحوه حمایت نظامی ایران از عراق در مرحله بعدی در آموزش و به روز رسانی نیروهای مردمی در مراحل آینده متمرکز بود.

طبق گفته الساعدی، العبادی به قاسم سلیمانی گفته است آمریکا در صورت خروج از میدان نبرد از ما حمایت تسلیحاتی خواهد کرد اما این حمایت با تاخیر همراه است زیرا واشنگتن نگران بوده و طرح روشنی ندارد.