اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار جدی به متقاضیان مسكن مهر پردیس


برخی سودجویان از طریق ارسال پیامك شماره حساب‌هایی را به متقاضیان برای پرداخت این مبلغ ارسال می‌كنند، از این‌رو متقاضیان باید بدانند كه این مبلغ را تنها به حساب‌های مسدود خود در بانك مسكن واریز كنند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی كه متقاضیان مسكن مهر پردیس كه واجد‌الشرایط هستند باید آورده خود را پرداخت كنند، برخی سودجویان از طریق ارسال پیامك شماره حساب‌هایی را به متقاضیان برای پرداخت این مبلغ ارسال می‌كنند، از این‌رو متقاضیان باید بدانند كه این مبلغ را تنها به حساب‌های مسدود خود در بانك مسكن واریز كنند.

در حالی كه از شانزدهم خرداد‌ماه سال جاری ثبت‌نام مسكن‌‌های مهر آغاز شده و از چندی پیش نیز فرم متقاضیان وارد مرحله‌ی پالایش شده است، شواهد بیانگر حضور سود‌جویان و متخلفان در مراحل ثبت‌نام است.

از آنجایی كه در اوایل ماه گذشته پالایش و بررسی شرایط متقاضیان با ظرفیت روزانه یك هزار نفر آغاز شده است، در حال حاضر متقاضیانی كه فرم «ج» آنها پس از بررسی، سبز اعلام شده است، اكنون باید در این مرحله آورده‌ی خود را واریز كنند.

در این مرحله متاسفانه از سوی برخی از سودجویان تخلف صورت گرفته و متخلفان شماره حساب‌هایی را از طریق پیامك به متقاضیان برای واریز آورده ارسال می‌كنند.

بسیاری از متقاضیان نیز بدون آگاهی، آورده‌ی اولیه خود را به شماره حسابی كه از طریق این پیامك به آنها ارسال شده است، واریز كرده‌اند.

 از این‌رو به متقاضیان واجد الشرایطی كه آورده‌ی آنها در مرحله‌ی اول باید پنج میلیون تومان باشد، تنها به شماره حسابی كه به نام خود در بانك مسكن شده است، واریز كنند.


براساس این گزارش، شركت عمران پردیس اعلام كرده است واریز وجه نقد به هر حسابی نزد هر بانك دیگری هیچ تعلق و ربطی به این شركت و مسكن‌های مهر پردیس ندارد.

آورده متقاضیان باید به حساب‌های مصدود نزد بانك مسكن كه به‌نام خود متقاضی است، ولی امكان برداشت از آن وجود ندارد، واریز شده و شركت عمران پردیس تنها مرجعی است كه می‌تواند طی ساخت‌وساز واحد‌های مسكن مهر پردیس از این حساب‌های مصدود برداشت كنند.   


ویدیو مرتبط :
وضعیت واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در پردیس بدون وجود ز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار جدی به زائران کربلا: مهر هدیه نگیرید ، ممکن است بمبگذاری شده باشند!



 

 

 

هشدار جدی به زائران کربلا: مهر هدیه نگیرید ، ممکن است بمبگذاری شده باشند!

 

مقامات امنیتی عراق به زائران و مسافرانی كه به سمت كربلا در حركتند، اعلام كردند از پذیرفتن مهر برای نماز خودداری كنند. برخی از این مهرها بمب گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) - ابنا - مسئولان امنیتی عراق به زائران و مسافرانی كه پیاده درحال سفر به سمت كربلا هستند، بارها از طریق بلندگوهای حسینیه‌ها و هیئات عزاداری كاروان‌ها به زائران هشدار دادند كه با خود برای نماز مهر به همراه داشته باشند و به هیچ وجه از افرادی كه در راه مهر توزیع می‌كنند، مهر نگیرند.

اعضای وابسته به به القاعده اقدام به توزیع مهرهای نماز میان زائران حرم حسینی(ع) كرده‌اند كه در آنها مواد منفجره خفیفی كار گذاشته شده كه با سجده كردن منفجر می‌شوند

همچنین این منابع امنیتی برای چندمین بار به زائران درباره تحویل گرفتن غذا از اماكن مشكوك هشدار داده و از آنها خواسته است تا به رستوان‌ها و یا حسینیه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه كنند.

كشتار چند روز گذشته بغداد در اثر انفجاربمب‌های كار گذاشته شده در "سر"های نمادین شهدای كربلا و نیز پرچم‌های اهدایی القاعده به زوار بود!...../تحلیل:عصرایران