اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هزینه اضافی که ایرانسل به مشترکان تحمیل می کند



اخبار,اخباراجتماعی , ایرانسل

اپراتور دوم تلفن همراه اتمام بسته اینترنتی را به صورت خودکار به مشترک اعلام نمی کند و در نتیجه محاسبه هر کیلوبایت اینترنت به صورت آزاد، موجب اتمام شارژ اعتباری و درج رقم های بالا در قبوض دائمی می شود. معاون سازمان تنظیم مقررات از ورود به موضوع برای یافتن راه حل خبر داده است.

به گزارش فارس، اپراتور دوم تلفن همراه هنگام پایان بسته های اینترنتی، پیامکی مبنی بر اعلام اتمام بسته برای مشترک ارسال نمی کند و پس از پایان بسته هزینه هر کیلوبایت اینترنت به صورت آزاد محاسبه می شود.

 

برای مشترکان اعتباری این موضوع به صورت اتمام شارژ و برای مشترکان دائمی به صورت رقم های گران در قبوض نمایان می شود.این موضوع مورد اعتراض بسیاری از مشترکان این اپراتور واقع شده است.در پاسخ به این موضوع اپراتور مربوطه اعلام کرده که چندین روش مبتنی بر کدهای دستوری برای این منظور پیش بینی کرده است؛ اما ادامه نارضایتی مشترکان از این روند نشان می دهد دیگر روش های اطلاع رسانی مانند روش ساده پیامکی، رضایت مشترک را تامین نکرده است.

با ادامه این روند و اعتراض مشترکان، مسئولان مقررات گذار برای حل موضوع ورود کرده اند.صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات از وروداین سازمان به موضوع خبر داد و گفت: با توجه به گزارش های دریافت شده از سوی مشترکان مبنی بر عدم اعلام و اطلاع اتمام بسته های اینترنتی شرکت ایرانسل در زمان پایان مهلت و حجم بسته و متضرر شدن مشترکان از این بابت، بررسی موضوع برای یافتن راه حل در دستور کار قرار گرفته است.با توجه به آن که این شیوه خسارت های مالی برای مشترکان ایجاد می کند، برای جلوگیری از آن، باید دستورالعمل مشخص و یکپارچه ای برای اطلاع رسانی دقیق درباره پایان بسته ها تدوین شود.

 

 اخبار  اجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
آموزش ترفند تغییر رنگ ساعت اپل ( Apple Watch ) به رنگ طلایی بدوه هیچ هزینه اضافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان



 

 

 

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان

 

کاروان 50 نفره تیم پرسپولیس در دو مرحله امروز وارد جده می شود.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می تواند 28 نفر را به عنوان کاروان خود به تیم میزبان معرفی کند اما پرسپولیس با 50 نفر به این سفر می رود.

طبق توافقی که بین باشگاه پرسپولیس و الاتحاد صورت گرفته قرار است هزینه افراد اضافه بر لیست قانونی بر عهده باشگاه پرسپولیس باشد.

هتل ماریوت محل اسکان کاروان پرسپولیس خواهد بود. در همین خصوص مسئول امروز میزبانی شب گذشته تشکیل جلسه داد تا آخرین مقدمات برای استقبال از تیم پرسپولیس فراهم شود.

تیم داوری این دیدار که اهل مالزی هستند نیز فردا و ناظر مسابقه امروز وارد جده می شوند.

داور این دیدار محمد صبح الدین است.

تونی اولیویرا سرمربی تیم الاتحاد نیز که باید روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس به میدان برود، احمد عسیری مدافع این خود را به لیست بازیکنان این تیم اضافه کرد.

دیدار تیم های الاتحاد و پرسپولیس چهارشنبه برگزار می شود.