اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی از امام نگوید، که بگوید؟



"دوستان نادان با عقل ناقص خود حرف می زنند"

هاشمی از امام نگوید، که بگوید؟

مبادا یك عده دوست نادان در داخل كشور، به عنوان دلسوزى، به عقل ناقص خودشان خیال نمایند این با خط امام و انقلاب نمى‌سازد، امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به آقای هاشمی داشتند.

 حضرت آیت‏ الله خامنه‏‌اى، رهبر معظم انقلاب در تاریخ 15 خرداد 1369 در دیدار جمع كثیرى از علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم استان خراسان به بیان نکاتی درباره جایگاه و شخصیت آیت الله هاشمی پرداختند و در بخشی از آن به کنایه تلخی درباره تخریبگران ایشان فرمودند: "مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌، نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌".

 

هاشمی رفسنجانی , اخبار سیاسی ایران


 گزیده این سخنرانی بدین شرح است:
«دشمن تبلیغ مى‌كند كه با رفتن امام، دوران امام تمام شد! دشمن غلط مى‌كند. ما هم گفتیم، اعلامیه دادیم، حرف زدیم، همه‌ى مردم هم اثبات كردند كه نخیر، دوران امام، با رفتن جسمانى و ظاهرى ایشان تمام نشد و نخواهد شد.

 

این ثابت شد؛ اما این دشمن است كه مى‌گوید. مبادا یك عده دوست نادان در داخل كشور، به عنوان دلسوزى، به عقل ناقص خودشان چیزى را در گوشه‌یى نشان كنند كه خیال نمایند این با خط امام و انقلاب نمى‌سازد و شیون سر بدهند كه دوران امام تمام شد. اگر چنین سخنى - ولو با اشاره - از زبان كسى صادر بشود، دشمن شاد خواهد شد؛ مواظب باشید.

امروز بحمدالله در رأس دستگاه‌هاى اجرایى كشور، كسى است كه امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند؛ رئیس‌جمهور ما. ایشان كسى است كه این‌قدر مورد اعتماد امام بود، این‌قدر به امام نزدیك بود، حرف‌هاى امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌هاى امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌یى همین‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند كه حرف دل امام چه بود!

مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌
چنین آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بینم كه در مملكت چه كار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نیستم. همه‌ى این اوضاع اجرایى كشور را از نزدیك، هشت سال تجربه و لمس كرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و دیگر جاها بوده‌ام. مگر ممكن است امروز كسى حتّى به خاطرش بگذرد - چه برسد به عمل - كه از آن جهت‌گیرى و چارچوبِ ترسیم‌شده‌ى انقلاب تخطى كند، كه حالا یك عده دایه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در این‌جا و آن‌جا مى‌نشینند و ذهن مردم را خراب مى‌كنند؟!»

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

 


ویدیو مرتبط :
هاشمی از امام نگوید، که بگوید؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حضور هاشمی در حرم امام رضا (ع)


تصاویری از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم امام رضا(ع) را مشاهده می کنید.