اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نیمار به بارسلونا پیوست


رئال مادرید پول بیشتری به سانتوس می‌داد اما او نوکمپ را ترجیح داد.

سایت گل: بارسلونا قراردادی با نیمار، مهاجم سانتوس به قیمت تخمینی 28 میلیون یورو امضا کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

 این بازیکن برزیلی با قراردادی 5ساله به بارسا می‌رود. او پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد که گفته می‌شد 7 میلیون یورو بیشتر از بارسا به سانتوس می‌پرداخت.

دستمزد او 7 میلیون یورو در سال خواهد بود که هرچند این هم کمتر از پیشنهاد رئال است اما او مبالغی اضافی به دلیل قراردادش با نایک دریافت خواهد کرد.

نیمار چند سالی است تحت نظر باشگاه‌های اروپایی است. او در آمریکای جنوبی درخشید و حتی در سال 2013 برای کسب توپ طلا در لیست قرار گرفت.

هرچند خبرهایی از پیوستن او به بایرن مونیخ، چلسی و پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسید اما جدی‌ترین مقاصد او رئال و بارسا بودند.

به این ترتیب نیمار از تابستان پیش رو تمریناتش را با بارسا آغاز خواهد کرد. طبق بخشی از قرارداد او بارسلونا دو بازی دوستانه با سانتوس برگزار خواهد کرد که هر بازی در یک قاره است. ارزش هر بازی 2 میلیون یورو ارزیابی شده است.

او پیش‌تر گفته بود می‌خواهد بعد از جام جهانی 2014 از سانتوس جدا شود اما چون قراردادش رو به پایان بود سانتوس مجبور شد او را به سرعت بفروشد تا رایگان از دستش ندهد.

نیمار به بارسلونا پیوست


ویدیو مرتبط :
دوسال پیش نیمار به بارسلونا پیوست+مراسم معارفه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد



ناراحتی ستاره برزیلی از فروش گانسو به سائوپائولو

نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد

خبرگزاری فارس: رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که ستاره برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیمار ستاره جوان و برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

ستاره 20 ساله تیم ملی برزیل سال گذشته موفق شد به همراه باشگاهش سانتوس قهرمان لیبرتادورس شود و با 6 گل زده عنوان بهترین بازیکن پیکارهای باشگاهی آمریکای جنوبی را بدست آورد.

درخشش این ستاره برزیلی باعث شده است که از سال 2009 تیم‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند و این مهاجم تاکنون به پیشنهادهای اغواکننده این تیم‌ها جواب مثبت نداده است.

پیش از این برخی رسانه‌ها از توافق سال گذشته سانتوس با باشگاه بارسا گزارشی را منتشر کرده بودند که او در پایان سال 2012 پیراهن آبی و اناری را خواهد پوشید.

پس از اعلام این اخبار البته نیمار اعلام کرد که تا پایان جام جهانی 2014 که کشورش میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود اقدام به ترک برزیل نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد این ستاره جوان تصمیمش تغییر کرده است.

آنچه رسانه‌های اسپانیایی گزارش کرده‌اند نشان از این دارد که نیمار از فروش دوست صمیمی خود گانسو به سائوپائولو که هفته گذشته رخ داد، ناراحت است و به همین دلیل تصمیم دارد تا سانتوس را ترک کند.

تیم‌های پاری سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی هم به شدت دنبال جذب این مهاجم توانمند هستند اما به نظر می‌رسد شانس کاتالان‌ها بسیار بیشتر باشد.

روز گذشته نیز دنی آلوس ستاره برزیلی بارسا ابراز امیدواری کرده بود که نیمار به بارسا بپیوندد و عنوان کرده بود که دیدن نیمار در کنار مسی در بارسلونا می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

نیمار 20 ساله تاکنون در 23 دیدار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و 13 گل به ثمر رسانده است و در مقابل لیونل مسی ستاره آرژانتینی 73 بازی ملی انجام داده و موفق شده 23 بار دروازه حریفان را باز کند.

در مقایسه بازی‌های ملی که نیمار بهتر از مسی عمل کرده در دیدارهای باشگاهی ستاره آرژانتینی فوق‌العاده بوده است.

مسی در پیکارهای باشگاهی 175 گل در 219 بازی زده است و در مقابل نیمار 48 گل در 98 بازی به ثمر رسانده است./فارس