اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نکونام: توپ طلای آسیا حق من بود


کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه برترین بازیکن سال آسیا حق او بوده و باید به او تعلق می‌گرفته است.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه برترین بازیکن سال آسیا حق او بوده و باید به او تعلق می‌گرفته است.

 جواد نکونام پس از ناکامی در کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2013 گفت:‌ به نظرم این جایزه حق من بود و باید به من می‌دادند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دست‌مان از تمام جایزه‌ها کوتاه ماند. به نظرم جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم ملی حق ایران بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باید قوی‌تر از این عمل کنیم تا به افتخارات برسیم. باید کارهایی را بکنیم که همه کشورها انجام می‌دهند، وگرنه همین طور بدون جایزه می‌آییم و می‌رویم. ببینید کشور چین نه به جام جهانی صعود کرده و نه صعودش به جام ملت‌های آسیا قطعی شده اما همه جایزه‌ها را گرفته است.

نکونام ادامه داد: امیدوارم در سال‌های بعد وضعیت طور دیگری باشد. متاسفم که ایران هیچ جایزه‌ای نگرفت. این خوب نیست که نمایندگان ما را به اینجا می‌آورند و هیچ جایزه‌ای نمی‌دهند. کشور ما لیاقتش بیشتر از این بود.

وی در ادامه گفت: در این زمینه فقط فدراسیون نیست که تاثیرگذار خواهد بود بلکه ما باید در AFC کرسی‌هایی داشته باشیم که در این زمینه به ما یاری دهند.


ویدیو مرتبط :
توپ طلای آسیا حسرت استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتظار ایران برای توپ طلای آسیا 7 ساله شد


بازیکن تیم ملی ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد.

بازیکن تیم ملی ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد.

در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال 2011 که همچنان در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در شهر کوالالامپور مالزی در حال برگزاری است، سرور جباروف از ازبکستان به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد.

این اتفاق در حالی افتاد که سرور جباروف برای دومین بار است که به این افتخار دست پیدا می کند.ایران هفت سال است که برای رسیدن به توپ طلا حسرت می خورد. آخرین باری که یک ایرانی به توپ طلا رسیده بود به سال 2004 بر می گردد.در آن زمان علی کریمی توانست به این افتخار برسد.

سرور جبارف در حالی برای دومین بار به این افتخار دست پیدا کرده است که پیش از این فقط هیده توشی ناکاتا بازیکن تیم ملی ژاپن به آن رسیده بود.


منبع: خبرآنلاین