اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوری المالکی: داعش را درهم خواهیم کوبید


نوری المالکی اعلام کرد: ما خائنان سیاسی و افسران خائن را شناخته و آنها را بر ملا خواهیم کرد و عراق را لوث آنها پاکسازی می کنیم. داعش را در هم می کوبیم.

خبرگزاری مهر: نخست وزیر عراق با اشاره به حضور گسترده مردمی در جبهه های جنگ علیه داعش از شکست این گروهک تروریستی خبر داد.

نوری المالکی اعلام کرد: تروریست های داعش در برابر موج خزنده ای که دعوت مرجعیت دینی را برای جهاد کفایی لبیک گفته اند مفری ندارد.

وی افزود: به کجا می گریزند؟ توده مومن به وحدت عراق به مقابله با داعش بر می خیزند و شکست به آنها متحمل می کنند.

نخست وزیر عراق بیان کرد: این توطئه سیاهی که در موصل رقم خورد را نابود می کنیم و بحران در موصل باقی نمی ماند و دریایی از مردان برای پایان دادن به این بحران رهسپار خواهند شد.

نوری المالکی اعلام کرد: ما خائنان سیاسی و افسران خائن را شناخته و آنها را بر ملا خواهیم کرد و عراق را لوث آنها پاکسازی می کنیم. داعش را در هم می کوبیم.


ویدیو مرتبط :
اسرائیل را درهم خواهیم کوبید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق نوری المالکی و جان کری درباره داعش


مشاور رسانه ای نخست وزیر عراق گفت بغداد و واشنگتن بر سر انجام دادن عملیات نظامی طی چند روز آینده توافق کردند.

پایگاه خبری انتخاب: مشاور رسانه ای نخست وزیر عراق گفت بغداد و واشنگتن بر سر انجام دادن عملیات نظامی طی چند روز آینده توافق کردند.

پایگاه خبری العراقیه گزارش داد؛ علی الموسوی، مشاور رسانه ای نوری مالکی، نخست وزیرعراق گفت، در دیداری که بین مالکی و جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، صورت گرفت دو طرف بر سر انجام دادن عملیات نظامی بر ضد داعش در چند روز آینده توافق کردند.

الموسوی در گفتگوی تلفنی با العراقیه گفت سفر جان کری به عراق، نشان دهنده تمایل آمریکا برای حمایت از عراق در جنگ با تروریسم است.

الموسوی افزود کری در سفر خود بر دو محور اصلی تاکید کرد: اول اینکه، در جنگ با تروریسم آمریکا در کنار عراق ایستاده است و دوم اینکه رویارویی با داعش، در اصل مبارزه با تروریسم است که خطری برای همه جهان به شمار می رود.