اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده مجلس ترکیه: امیدوارم همه زخمی‌های اسرائیلی حمله امروز بمیرند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

«ایرم اتکاس» از نمایندگان زن مجلس ترکیه و مسئول ارتباطات الکترونیکی حزب حاکم این کشور در واکنش به زخمی شدن چند صهیونیست در انفجار انتحاری امروز آنکارا، آرزو کرد همه مجروحان اسرائیلی این حادثه بمیرند

به گزارش فارس، در حادثه تروریستی امروز استانبول، یک عامل انتحاری خود را در وسط خیابان منفجر کرد و یک ایرانی و یک یا سه صهیونیست را کشت.

ساعتی پس از این رخداد، «ایرم ایکاس» از نمایندگان مجلس ترکیه که مدیریت ارتباطات الکترونیک حزب حاکم یعنی عدالت و توسعه را نیز بر عهده دارد، در صفحه توئیتر خود نوشت «امیدوارم همه زخمی‌های اسرائیلی حمله امروز بمیرند.»

پس از انتشار این مطلب در توئیتر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وزیر خارجه خود خواست که محکوم شدن این اقدام را از دولت ترکیه خواستار شود.

 

رئیس مجمع زنان حزب عدالت و توسعه هم دقائقی بعد خبر داد که روند بررسی امکان اخراج خانم اتکاس از حزب، کلید خورده است.

 

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
حمله تند و تیز نماینده مجلس به تاج و رفقا | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس آلمان: حمله به ایران نقض قوانین بین‌المللی است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نماینده مجلس آلمان: حمله به ایران نقض قوانین بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان بوندس تاگ(پارلمان آلمان) حمله به ایران را اقدامی غیرعاقلانه و نقض قوانین بین‌المللی دانست.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری پرس‌تی‌وی، سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال دموکرات آلمان در مصاحبه با خبرگزاری آلمان اظهار کرد: حمله به ایران به منزله نقض قوانین بین‌المللی بوده و اقدامی ناعاقلانه است.

«رولف موتزنیچ» همچنین به مقامات اسرائیلی درباره حمله به ایران هشدار داد و از دولت آلمان خواست مقامات تل‌آویو را به خویشتن‌داری دعوت کند.

این نماینده مجلس آلمان گفت: «آنجلا مرکل» صدراعظم آلمان و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا باید درباره عواقب حمله به ایران به مقامات اسرائیل هشدار دهند و پیامدهای غیرقابل‌ کنترل و فاجعه‌بار آن برای کل منطقه را برای مقامات اسرائیل روشن کنند.

این سیاستمدار آلمانی گفت: مرکل باید به طور علنی و آشکار اعلام کند حمله پیشگیرانه اسرائیل علیه ایران نه قانونی و نه از لحاظ سیاسی معقول است./فارس