اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایشگاه گاوهای لکسوس و مرسدس!


یک نمایشگاه خودرو در اندونزی، در آستانه عید قربان به جای خودرو، به فروش گاوهای «لوکس» سی هزار دلاری به ثروتمندان این کشور مبادرت می‌کند.

پایگاه خبری العالم: یک نمایشگاه خودرو در اندونزی، در آستانه عید قربان به جای خودرو، به فروش گاوهای «لوکس» سی هزار دلاری به ثروتمندان این کشور مبادرت می‌کند.

فروشگاه مزبور در شهر دبوک نزدیک جاکارتا پایتخت اندونزی قرار دارد و یک ماه پیش از عید قربان، خودروها را از آن بیرون برده اند تا گاوهای گران قیمت را جایگزین کنند.

نمایشگاه گاوهای لکسوس و مرسدس!

یکی از دختران فروشنده در این نمایشگاه، در حالی که تصاویر و مشخصات گاوها را در «تبلت» همراه خود دارد، می گوید: این گاوها خیلی لوکس هستند. ما اکنون در مرکز فروش چهارپایان «لکسوس» و «مرسدس» هستیم!

در حالی که ارزش هر رأس گاو در اندونزی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است، در این نمایشگاه بهای فروش هر یک از آنها در حدود سی هزار دلار (بیش از یکصد میلیون تومان) است. این گاوها از نژاد استرالیایی و وزن هر یک از آنان ۱۷۰۰ کیلوگرم است.

به گفته یکی از کارکنان در نمایشگاه، نخبگان اجتماعی، اقتصادی، وزرا، سیاستمداران و بازرگانان از مشتریان اصلی این نمایشگاه هستند.


ویدیو مرتبط :
درگ لکسوس is350 با مرسدس بنز c350

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لکسوس در مقابل مرسدس‌بنز


مرسدس وعدهٔ یک خودروی C کلاس جدید لوکس و با بهره‌وری بالای هیبریدی را داده است که رقیب سختی برای لکسس IS 300h به حساب می‌آید.