اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقش عجیب پژمان جمشیدی در یک سریال


سریال پژمان و درخشش پژمان جمشیدی آنقدر به دل مردم نشست که هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی بتواند بار دیگر روزهای اوج و شهرت را تجربه کند. پژمان که حالا نسبت به دوره اول شهرت و محبوبیتش بسیار پخته تر و منطقی تر رفتار می کند، حتی در برخورد با پیشنهادها و موقعیت های جدیدش هم رفتار منطقی را در پیش می گیرد.

 
 
 
 
  روزنامه گل: سریال پژمان و درخشش پژمان جمشیدی آنقدر به دل مردم نشست که هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی بتواند بار دیگر روزهای اوج و شهرت را تجربه کند. پژمان که حالا نسبت به دوره اول شهرت و محبوبیتش بسیار پخته تر و منطقی تر رفتار می کند، حتی در برخورد با پیشنهادها و موقعیت های جدیدش هم رفتار منطقی را در پیش می گیرد.

پژمان در مورد پیشنهادهایش صحبت نمی کند

خبر درگوشی که حکایت از همکاری پژمان جمشیدی با خداداد عزیزی را داشت از طریق چند سایت منتشر شد.

ماجرا حکایت از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری به خداداد عزیزی را داشت و در ادامه گفته شد که اگر خداداد سرمری این تیم شود، پژمان جمشیدی دستیار او در این تیم خواهد بود.

جمشیدی که علاقه خاصی به خداداد دارد، دیروز از طریق دوستانش در جریان این موضوع قرار گرفت و ضمن تعریف و تمجید از عزیزی ترجیح داد تا در مورد این موضوع صحبتی انجام ندهد.

نکته قابل توجه در مورد پژمان این است که او جدا از این پیشنهاد از یک تیم لیگ برتری دیگری هم پیشنهادی دارد که البته در مورد آن هم صحبتی نمی کند.

جمشیدی: باید در مربیگری چیزی شوم

پژمان جمشیدی که با سریال پژمان توانست طعم ستاره شدن را تجربه کند، همچنان عاشق فوتبال است. پژمان در حال حاضر سرمربی تیم بزرگسالان پاراگ است و با این تیم در مسابقات «آسیا ویژن» شرکت دارد.

پژمان دیروز و در حالی که در تمرین پاراگ حاضر بود در مورد فوتبال صحبت می کرد: «فوتبال عشق اول و آخر من است و اگر درگیر هر برنامه و کار دیگری هم باشم از عشق و علاقه ام نسبت به فوتبال کم نمی شود.حالا هم برای خودمب رنامه دارم و باید در فوتبال و مربیگری به جایی برسم.»

سرمربی تیم پاراگ از شاگردانش راضی است: «تیم خوبی داریم و ان شاءالله که در مسابقات بتوانیم خودمان را نشان بدهیم. بچه ها هم رابطه خوبی با من دارند و امیدوارم که در مسابقات روسفید باشیم. الان سه اه است که من سرمربی تیم پاراگ هستم و امیدوارم استارت خوبی در مربیگری داشته باشم.»

شکست هفت – یک پاراگ از راه آهن در یک بازی دوستانه آخرین بازی پژمان روی نیمکت پاراگ بود: «راه آهنتیم لیگ برتری است و هر کدامشان اندازه نصف تیم ما پول می گیرند و بازیکنان حرفه ای و باتجربه ای هستند. تازه ما از روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و من از بچه ها راضی هستم.»

آخرین تجارب بازیگری

پژمان جمشیدی یک تله فیلم به نام «شرف خانواده فاضل» که از طریق شبکه خانگی پخش می شود را بازی کرد و پس از آن در یک فیلم سه اپیزودی به نام «سبز، سفید، قرمز» و در اپیزود سرخ حاضر شد و درخشید.

دیدن پژمان جمشیدی در نقش رنگ کننده های صورت در استادیوم آزادی آن هم با سبیل و شلوار شش جیب قطعا می تواند جالب و قابل توجه باشد: «فیلم شرف خانواده فاضل از اواسط آذرماه و از طریق فروشگاه ها پخش می شود و امیدوارم که مورد توجه قرار بگیرد. در کار اپیزودی سبز، سفید، قرمز هم من در اپیزود قرمز حضور دارم و موضوع در مورد کودکی از قشر پایین است که قصد دارد بازی آخر ایران در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک ببیند.»

تجربه اول جمشیدی در مقابل دوربین و در کار بازیگری تا حدی قابل بود که پژمان بلافاصله پس از پایان همکاریش با برادران قاسم خانی و سروش صحت، دو پیشنهاد جدید دریافت کرد و در مدت زمان کوتاهی کارش را در این دو تله فیلم و فیلم اپیزودی به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
صحنه های خنده دار سریال پژمان - دزدی رفتن پژمان جمشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویدا جوان:در سریال «پژمان» نقش نامزد پژمان جمشیدی را بازی می کنم!



ویدا جوان در سریال پژمان

 

روز اولی که پژمان جمشیدی را دیدم به ایشان گفتم که چیزی از فوتبال نمی‌دانم و خواستم اطلاعاتی از سابقه بازی‎شان بدهند...به سروش صحت هم گفتم که اصلا قصد حضور در ژانر کمدی و طنز را نداشتم اما از آنجایی که معتقدم یک بازیگر باید توانایی‌اش را در هر نقش و ژانری محک بزند بازی در این کار کمدی را پذیرفتم.

شبکه ایران/ نرگس عاشوری: ویدا جوان3-2 سالی است که پا به دنیای بازیگری گذاشته و بیننده‌ها او را به نقش نگار در سریال موفق "زمانه" به یاد دارند. او این روزها در کار تازه سروش صحت با عنوان "پژمان" با پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و...همبازی شده است؛ سریالی که پیش‌بینی می‌شود از اواخر اردیبهشت روانه آنتن شبکه سه سیما شود. با این بازیگر جوان گفت‌وگویی کوتاه در این زمینه داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

این روزها مشغول بازی در سریال سروش صحت هستید؟

بله، من سرکار "پژمان" سروش صحت هستم و کارم در این سریال حدود 10 روز دیگر به طول خواهد انجامید.

اگر امکانش هست قدری راجع به نقش‌تان در این سریال توضیح دهید؟

توضیح خاصی نمیتوانم بدهم جز اینکه نقش نامزد پژمان را بازی می‌کنم.

این یک شانس حرفه‌ای است که در مدتی کوتاه بتوانید با دو کارگردان موفق تلویزیونی‌ساز حسن فتحی (در مسیر زاینده‌رود) و سروش صحت همکاری کنید.اما فضای کار این دو سریال خیلی متفاوت است. چه عاملی باعث شد که بعد از "زمانه" پیشنهاد حضور در یک کار طنز را قبول کنید؟

روز اول به آقای صحت هم گفتم که اصلا قصد حضور در ژانر کمدی و طنز را نداشتم اما از آنجایی که معتقدم یک بازیگر باید توانایی‌اش را در هر نقش و ژانری محک بزند بازی در این کار کمدی را پذیرفتم. ضمن این که همکاری با یکی از بهترین طنزپردازان ایران (سروش صحت) و نویسندگانی چون برادران قاسم‌خانی آنقدر وسوسه برانگیز است که من را برای بازی در این نقش ترغیب کند. تا به حال که هم نتیجه کار خوب بود و هم برای من تجربه موفقی بود.

گویا این سریال قرار است به زندگی ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس بپردازد. خودتان چقدر فوتبالی هستید.

اصلا (با خنده). اتفاقا روز اولی که آقای پژمان جمشیدی را دیدم به ایشان گفتم که چیزی از فوتبال نمی‌دانم و خواستم اطلاعاتی از سابقه بازی‎شان بدهند. گاهی بازی‌های تیم ملی را نگاه می‌کنم اما پیگیر جدی آن نیستم.

کار با آقای صحت چگونه است؟

خیلی خوب و پر از آرامش. سروش کارگردان متین،پر انرژی،شاد و در عین حال مهربانی است. علاوه بر این‌که سریال یک کار طنز است فضای پشت صحنه هم پر نشاط است. با وجود این‌که گروه تولید این اواخر فشرده کار می‌کنند و خیلی خسته هستد اما فضای کار همچنان صمیمی و پر نشاط است.

در پایان برایمان از تجربه همکاری با حسن فتحی و اقبال بینندگان نسبت به سریال "زمانه" بگویید. گویا در قسمت‌های ابتدایی این سریال به دلیل تفاوت چهره‌تان در این سریال چندان شاهد بازخورد مخاطبان نبودید؟

بله چون چهره من با آنچه در تصویر دیده می شد متفاوت بود تا اواسط سریال مخاطب شناخت کمتری داشتند اما در اواخر کار مردم بخصوص در شهرستان‌ها استقبال خوبی داشتند و این میزان توجه مخاطب برایم غیرقابل پیش‌بینی بود. کار با آقای فتحی واقعا تجربه خاصی بود؛ تجربه‌ای که امیدوارم تکرار شود. ایشان انصافا کارگردان کاردان و خوشفکری هستند.

پیشنهاد یا قرارداد جدید؟

به تازگی برای یک سریال قرارداد بسته‌ام اما چون امکان ارائه اطلاعات بیشتر ندارم، اجازه بدهید از آن نامی نبرم!

منبع:شبکه ایران