اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نعیمه اشراقی: به‌زودی به فیس‌بوک برمی‌گردم



اخبار,اخبار سیاسی,نعیمه اشراقی


اخبار سیاسی - نعیمه اشراقی: به‌زودی به فیس‌بوک برمی‌گردم

من هم دلم براى دوستان دنیاى مجازى ام تنگ شده حتى دلتنگ دشمنانم هستم...

نعمیه اشراقی نوه امام خمینی و فعال سیاسی در مورد احتمال بازکردن مجدد صفحه فیس بوک خود گفت: هیچ قهر و آشتى دائمى نیست، كشورها بعد از سه دهه انشاالله صلح مى كنند. من هم دلم براى دوستان دنیاى مجازى ام تنگ شده حتى دلتنگ دشمنانم هستم، فیس بوك براى من موهبتى بود براى آشنایى بدون واسطه با افكار عمومى جامعه.

به گزارش پارسینه، اشراقی افزود: نمى خواهم از این فرصت بى بهره بمانم و در عین حال امروز با دسیسه ها و حساسیت ها بیشتر آشنا شده و به منظور جلوگیرى از هر نوع توطئه و سواستفاده اى تمام تلاش خود را به كار خواهم بست .

وی تصریح کرد: اگر تدابیر صحیح اندیشیده شود امكان بهره گیرى  از مزایاى فیس بوك و دورى جستن  از معایب آن وجود دارد و با این جمع بندى تصمیم دارم به  زودى پیجم را باز كنم.
 اخبار سیاسی - پارسینه


ویدیو مرتبط :
نیمار : میرم ولی برمی گردم -روی نوشته ی دیوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نعیمه اشراقی: به فیس بوک برمی گردم


نعمیه اشراقی نوه امام خمینی و فعال سیاسی در مورد احتمال بازکردن مجدد صفحه فیس بوک خود گفت: هیچ قهر و آشتى دائمى نیست، كشورها بعد از سه دهه انشاالله صلح مى كنند.

پایگاه خبری انتخاب: نعمیه اشراقی نوه امام خمینی و فعال سیاسی در مورد احتمال بازکردن مجدد صفحه فیس بوک خود گفت: هیچ قهر و آشتى دائمى نیست، كشورها بعد از سه دهه انشاالله صلح مى كنند.

پارسینه نوشت: من هم دلم براى دوستان دنیاى مجازى ام تنگ شده حتى دلتنگ دشمنانم هستم، فیس بوك براى من موهبتى بود براى آشنایى بدون واسطه با افكار عمومى جامعه.

اشراقی افزود: نمى خواهم از این فرصت بى بهره بمانم و در عین حال امروز با دسیسه ها و حساسیت ها بیشتر آشنا شده و به منظور جلوگیرى از هر نوع توطئه و سواستفاده اى تمام تلاش خود را به كار خواهم بست .

وی تصریح کرد: اگر تدابیر صحیح اندیشیده شود امكان بهره گیرى  از مزایاى فیس بوك و دورى جستن  از معایب آن وجود دارد و با این جمع بندى تصمیم دارم به  زودى پیجم را باز كنم.