اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نعمتی: فراکسیون رهروان منحل نشده


اگرچه سیدحسین نقوی از انحلال فراکسیون رهروان ولایت پس از انتخابات مجلس دهم خبر داده بود اما نایب رئیس این فراکسیون، این موضوع را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: اگرچه سیدحسین نقوی از انحلال فراکسیون رهروان ولایت پس از انتخابات مجلس دهم خبر داده بود اما نایب رئیس این فراکسیون، این موضوع را تکذیب کرد.

بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران پارلمانی در راهروهای مجلس با تاکید بر اینکه فعالیت فراکسیون رهروان ولایت تا آخر مجلس نهم ادامه دارد، افزود: بعد از مرحله اول انتخابات مجلس، یک جلسه داشتیم و در به زودی هم یک جلسه دیگر خواهیم داشت و اساسا انحلال فراکسیون کذب محض است.

وی در پاسخ به سوال خبرآنلاین که به ترکیب فراکسیون‌ها در مجلس آتی اشاره داشت، گفت: بسیاری از دوستان به تشکیل دو فراکسیون در مجلس دهم اصرار دارند اما ما فراکسیون سومی هم تشکیل خواهیم داد با همان مشی فراکسیون رهروان ولایت که احتمالا نام آن تغییر می کند.

به گفته نعمتی این فراکسیون مبتنی بر اعتدال شکل می‌گیرد، چرا که اولین بار فراکسیون رهروان ولایت بود که شعار اعتدال را سر داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا علی لاریجانی رئیس این فراکسیون خواهد بود یا نه؟، اظهارداشت: این مساله هنوز مشخص نیست اما ایشان حتما عضو فراکسیونی که گفتم خواهد بود. کما اینکه هم اکنون نیز ایشان عضو فراکسیون رهروان ولایت هستند.

منتخب لیست امید در مجلس دهم، در واکنش به خبرسازی رسانه‌ها درباره دیدارها و مذاکرات عارف و لاریجانی، نیز گفت: این آقایان تا کنون نشستی درباره ریاست مجلس با یکدیگر نداشته اند، اما چندین بار تلفنی با هم صحبت کرده اند. اما گویا رسانه ها نسبت به تلفن های اخیر آنها حساس شده اند.


ویدیو مرتبط :
دفاعیات نادر فریدونی در نشست فراکسیون فرهنگیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌ اصولگرایان‌رهروان‌



اخبار,اخبارسیاسی, نوبخت


 اخبار سیاسی - حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌اصولگرایان‌رهروان‌

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با اشاره به حضور نوبخت در نشست هفته آینده این فراکسیون‌، گفت: در این نشست نحوه اختصاص اعتبارات ماده 180 قانون بودجه 93 بررسی می شود.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خانه ملت، از احتمال حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در نشست هفته آینده شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس خبر داد و گفت: این موضوع در نشست این هفته هیأت رئیسه فراکسیون بررسی ومشخص می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس با حضور نوبخت موضوع ماده 180 قانون بودجه سال 1393 و نحوه اختصاص اعتبارات این ردیف بررسی و رسیدگی می شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، در تشریح ماده 180 قانون بودجه سال 1393، افزود: درقانون بودجه سال جاری و در تبصره 22 قانون شاخص‌های مربوط به توزیع این بودجه تعیین شده است که بر اساسآناین بودجه باید با هماهنگی نمایندگان مجلس توزیع شود.
 اخبار سیاسی - خانه ملت