اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر کریمی درباره تیم ملی والیبال!


علی کریمی گفت: تیم ملی والیبال نشان داد که دیگر آسیا برای ما کوچک است.

خبرگزاری فارس: علی کریمی گفت: تیم ملی والیبال نشان داد که دیگر آسیا برای ما کوچک است.

علی کریمی موفقیت تیم ملی والیبال در مسابقات آسیایی را به همه مربیان، کادر فنی، بازیکنان و رئیس فدراسیون تبریک می‌گویم. به نظر من والیبال ما ثابت کرد دیگر آسیا برای آنها کوچک است.

وی افزود: والیبال ما باید به فکر مسابقات بزرگتر و جهانی باشد و من به همه بچه‌ها که ملت ایران از کسب عنوان آنها شاد شدند تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به نظر من یک عزم ملی توسط والیبالیست‌های ما به وجود آمد که ماحصل عملکرد خوب در لیگ جهانی و قهرمانی مجدد در آسیا بود. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تیم ملی والیبال از نظر شما؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی:همه باید به نظر کی‌روش احترام بگذارند/ از امروز تیم ملی را حمایت می‌کنم



حمایت علی کریمی ازتیم ملی

علی کریمی:همه باید به نظر کی‌روش احترام بگذارند/ از امروز تیم ملی را حمایت می‌کنم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذارند گفت: من هم از امروز به عنوان یک تماشاگر تیم ملی را حمایت و دعا می کنم.

به گزارش مهر، علی کریمی ضمن بیان این مطلب افزود: همه می‌دانیم که تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد. همه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و با حمایت کردن تیم بتوانیم به بازیکنان در صعود به جام‌جهانی کمک کنیم.

کریمی که این پیام را از طریق کد هواداری‌اش اعلام کرد ادامه داد: من هم از امروز به عنوان یک تماشاگر، تیم ملی را حمایت و دعا می‌کنم و امیدوارم به جام‌جهانی راه پیدا کنیم تا دل همه ایرانیان شاد شود.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی باید روز 14 خردادماه در قطر به مصاف تیم ملی این کشور برود. علی کریمی بعد از بازی فینال جام حذفی خبر خداحافطی اش از فوتبال را اعلام کرد که به همین خاطر کارلوس کی روش او را در فهرست دعوت شدگان قرار نداد./مهر