اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر لاریجانی درباره بازگشت فتنه گران


رییس قوه قضاییه با بیان اینكه برخی فتنه گران در سال ۸۸ قصد داشتند با تخیل هایی انتخابات را به نفع خود مصادره كنند،گفت:اكنون كه شاهد انتخاباتی پرشور و ایجاد فضای دوستی در كشور هستیم توقع بازگشت فتنه گران به راس امور توقع باطلی است.

ایرنا: رییس قوه قضاییه با بیان اینكه برخی فتنه گران در سال ۸۸ قصد داشتند با تخیل هایی انتخابات را به نفع خود مصادره كنند،گفت:اكنون كه شاهد انتخاباتی پرشور و ایجاد فضای دوستی در كشور هستیم توقع بازگشت فتنه گران به راس امور توقع باطلی است.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینكه در انتخابات اخیر فضای خوبی در كشور ایجاد شد فزود:در این انتخابات حماسه سیاسی به مقام معظم رهبری بیش از همه در آن تاثیرگذار بود اتفاق افتاد.

رییس قوه قضاییه یادآورشد : زمانی كه برخی می خواستند با محدود ساختن،موجبات ناامیدی
مردم را فراهم كنند رهبر معظم انقلاب اسلامی با توسعه در نگاهشان امر فرمودند كه همه سلایق در انتخابات حضور یابند.

آملی لاریجانی بابیان اینكه رییس جمهور منتخب شخص روحانی ، مطلع و توانمند است گفت : امیدواریم در فضای ایجادشده همه اركان نظام و قوای كشور دست به دست هم دهند و مشكلات را رسیدگی كنند.

وی بابیان اینكه انتخابات اخیر صحنه اقتدار نظام بود ، اضافه كرد : متاسفانه برخی قصد دارند این انتخابات را به نفع خود مصادره كنند.

رئیس قوه قضاییه تصریح كرد : برخی فتنه گران ایام ۸۸ دوباره سر در آورده اند و می خواهند با تخیل های خود انتخابات را كه انتخابات همه مردم بود به نفع خود مصادره كنند.

وی با تایید وجود اختلاف سلیقه در جامعه در عین حال اضافه كرد این موضوع برای كسانی كه زمان نیاز به آرامش كشور هماهنگ با رییس جمهور آمریكا حرف می زدند و هماهنگ با او می خندیدند و زمانی كه او با بدترین هجمه ها كشور را هدف قرار داده بود آنها نیز همین كار را می كردند صادق نیست.

رییس قوه قضاییه یادآور شد فتنه گران برای رسیدن به اهداف خود بدترین راه را كه زیر پا گذاشتن مردم سالاری دینی بود انتخاب كرده بودند و اكنون این كه عده ای توقع دارند فتنه گران دوباره باز گردند توقع باطلی است.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین درباره عفو و آزادی تعدادی از محكومان امنیتی زندان ها كه اخیرا صورت گرفت گفت : ادعای اینكه این آزادی ها در اثر فشار انتخابات اخیر بود دروغ محض است.

رییس دستگاه قضا اضافه كرد : این افراد كه زندانی سیاسی نامیده می شوند محكومان امنیتی هستند كه در طول دوسال گذشته سه نوبت مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته و آزاد شدند.
وی تصریح كرد : آزادی محكومان امنیتی اخیر مسئله جدیدی نبود و مقدمات عفو و آزادی آنها قبل از انتخابات صورت گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
باید هوشیار بود ، بازگشت فتنه گران(سعید قاسمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقدیر لاریجانی از گزارش فتنه‌های اخیر: این گزارش نظر نمایندگان و سخن ملت ایران است



 

 

تقدیر لاریجانی از گزارش فتنه‌های اخیر: این گزارش نظر نمایندگان و سخن ملت ایران است

 

رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش كمیته ویژه بررسی فتنه‌های اخیر و حوادث 25 بهمن را نظر نمایندگان مردم و سخن ملت ایران دانست.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش كمیته ویژه بررسی فتنه‌‌های اخیر و حوادث 25 بهمن طی سخنانی ضمن تقدیر از تهیه این گزارش اظهار داشت: با توجه به اینكه گزارش كمیته حوادث 25 بهمن به‌صورت دقیق تنظیم شده است، انتظار می‌رود كه دستگاه قضائی به وظیفه خود عمل كند.

وی با بیان اینكه گزارش كمیته ویژه بررسی حوادث 25 بهمن نظر نمایندگان مردم و سخن ملت است، گفت: البته نمایندگان نظر خود را در كمیته مطرح كردند و به یك جمع‌بندی رسیدند.

وی با اشاره به دخالت آمریكا و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر خطاب به آمریكا گفت:‌ شما كه امروز حرف‌های سبك می‌زنید، باید بدانید كه مجلس شورای اسلامی این حركات سرسری و بزن‎دررویی شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و قطعا پاسخ مجلس به شما قاطع و گزنده خواهد بود.

لاریجانی با بیان اینكه مجلس بر سر منافع ملت ایران ایستادگی خواهد كرد، گفت: مجلس اجازه نخواهد داد منافع ملت پایمال شود.

رئیس قوه مقننه در پایان ابراز امیدواری كرد كه گزارش كمیته مذكور كه در آن بر محاكمه سران فتنه و مزدوران آمریكا یعنی میرحسین موسوی و كروبی تاكید شده بود، راهنمای عملی برای دستگاه قضایی باشد...../تحلیل:عصرایران