اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر دولت درباره تعطیلی روز چهارشنبه مدارس


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از فعالیت مدارس در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از فعالیت مدارس در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

علی رضا جدایی با اشاره به فعالیت مدارس در روز چهارشنبه، گفت: تمامی مدارس کشو در تمام مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهارشنبه 14 آبان ماه جاری باز است.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مدیران مدارس به دانش آموزان عنوان کرد: مفهمومی با عنوان بین تعطیلی درفرهنگ کار و تلاش نداریم و در ادبیات نظام اداری مبنای قانونی ندارد و دانش آموزان در روز مورد نظر به تحصیل می پردازند.


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم‌گیری درباره تعطیلی ادارات و مدارس استان تهران در روز چهارشنبه



اخبار,تعطیلی ادارات و مدارس استان تهران


اخبار اجتماعی  - فردا در کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران
درباره تعطیلی ادارات و مدارس استان تهران در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری می‌شود

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: فردا کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران برگزار می‌شود و درباره تعطیلی ادارات و مدارس استان تهران در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

حسن کریمی در گفت وگو با فارس درباره جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: به دلیل افزایش آلاینده های شهر تهران جلسه فوری آلودگی هوا برگزار شد.

وی ادامه داد:بر اساس مصوبات جلسه امشب کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران کلیه مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان ری فردا تعطیل است.
اخبار اجتماعی - فارس


کریمی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از چهارشنبه و عدم فروش آرم طرح ترافیک بیان داشت: فردا کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران مجددا برگزار می شود و در خصوص تعطیلی ادارات و مدارس در چهارشنبه تصمیم گیری می کنند.

اخبار اجتماعی - فارس