اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست خیابان در اتوبان محلاتی 6 خودرو را بلعید +عکس


ترکیدگی لوله اصلی آب، در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه در اتوبان شهید محلاتی موجب سقوط 6 خودرو سواری به داخل گودال شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: ترکیدگی لوله اصلی آب، در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه در اتوبان شهید محلاتی موجب سقوط 6 خودرو سواری به داخل گودال شد.

سید علیرضا علوی رضوی، در تشریح حادثه شب گذشته اتوبان شهید محلاتی افزود: در ساعت 16 دقیقه بامداد سه‌شنبه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی از طریق تماس مردمی با سامانه 125 در جریان وقوع حادثه‌ای در اتوبان شهید محلاتی در تقاطع عارف قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه با توجه به نوع حادثه بلافاصله گروه نجات 9 به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: نجات‌گران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب، پیاده رو و قسمتی از خیابان این منطقه دچار نشست شده است.




مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه بر اثر این نشست شش دستگاه خودرو درون این گودال سقوط کرده بود گفت: نجات‌گران با درخواست جرثقیل در منطقه تلاش کردند که خودروها را بدون هیچ آسیب خاصی از گودال ایجاد شده خارج کنند.

 علوی با بیان اینکه ترکیدگی لوله اصلی آب علت بروز این حادثه اعلام شده است گفت: در ساعت 4 بامداد سه‌شنبه نجاتگران با ایمن سازی، محل را در اختیار کارشناسان سازمان آب قرار دادند.
  


ویدیو مرتبط :
نشست خیابان 12 خودرو را بلعید فیلم کلیپ گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این خودرو در خیابان، قایقرانی کنید +عکس



اخبار گوناگون - با این خودرو در خیابان، قایقرانی کنید +عکس

"وینتو" خودرویی است که همه قوانین را نسبت به یک خودروی استاندارد عوض کرده است. در این خودرو راننده مکان ثابتی ندارد و ممکن است دقایقی را پشت فرمان باشد ولی در ادامه مسیر قصد داشته باشد در جاده قایقرانی کند و به سراغ بادبان خودرو برود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ابتدای تولید خودرو در تاریخ همیشه راننده ها جایگاهی ثابت داشته اند و معمولا با استفاده از فرمان خودرو را هدایت می کنند اما طرح ها برای آینده بسیار پیچیده شده است و روبه حالتی می رود که راننده جایگاه ثابتی ندارد.

"وینتو" خودرویی است که همه قوانین را نسبت به یک خودروی استاندارد عوض کرده است. در این خودرو راننده مکان ثابتی ندارد و ممکن است دقایقی را پشت فرمان باشد ولی در ادامه مسیر قصد داشته باشد در جاده قایقرانی کند و به سراغ بادبان خودرو برود.

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 
این خودرو از دو حالت موتور الکتریکی و بادبان برای حرکت استفاده می کند. راننده می تواند هنگامی که باد به خوبی می وزد یا جاده تا حدودی پیچ و خم نرم دارد به سراغ بادبان رفته و خودرو را به این وسیله کنترل کند.

طراحان این خودرو اعتقاد دارند در اینده نزدیک هیچ راننده ای دوست ندارند تنها پشت فرمان نشسته و خودرو را هدایت کند بلکه نیاز است تا در نحوه رانندگی تغییراتی داده شده و هیجان بیشتری در آن دیده شود.

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای جدید

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران