اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نسخه ویژه ویندوز 10 برای اینترنت اشیا


مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ به کاربران خود قول داد که یک سیستم عامل جهانی را در اختیار آنها بگذارد.

روزنامه دنیای اقتصاد: مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ به کاربران خود قول داد که یک سیستم عامل جهانی را در اختیار آنها بگذارد.

این وعده هم‌اکنون اندکی حقیقی‌تر شد و شرکت مایکروسافت روز گذشته نسخه ویژه‌ای از محصول جدید خود را با نام Windows 10 IoT Core به‌عنوان سیستم عامل ویژه برای اینترنت اشیا عرضه کرد. Windows 10 IoT Core نسخه ساده شده ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و  دستگاه‌های الکترونیکی کوچک و ترکیبی  را که نمایشگر ندارند مورد هدف قرار می‌دهد.

نسخه اولیه این سیستم عامل برای رایانه مینیاتوری Raspberry Pi 2 و میکروکامپیوترهای MinnowBoard Max عرضه شده است و مایکروسافت همچنان در حال توسعه آن است. برای دستگاه‌هایی که به نمایشگر مجهز هستند Windows 10 IoT Core رابط کاربری ویندوزی ندارد و در عوض توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند ابزارهای Universal Windows تولید کنند تا با رابط کاربری هر دستگاهی سازگار شود.

نسخه IoT Core برای دستگاه‌های الکترونیکی ساده‌تر طراحی شده است تا به کمک آنها بتوان سیستم‌های رایانه‌ای پیشرفته‌تر تولید کرد. مایکروسافت همچنین روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که این نسخه ویژه با هدف مشارکت هرچه بیشتر توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری ارائه شده است و به همین خاطر با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی متن‌باز کار می‌کند.


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 برای اینترنت اشیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسخه‌ی نهایی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل عرضه شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

نسخه‌ نهایی برنامه‌ی اینستاگرام با تمام ویژگی‌هایی که قبلا برای سیستم‌های اندروید و iOS عرضه شده بود، برای سیستم‌های ویندوز 10 موبایل هم منتشر شد.

اینستاگرام به شکل کامل و با تمام ویژگی‌هایش برای سیستم عامل ویندوز 10 موبایل عرضه شد.

یکی از مشکلاتی که سیستم عامل موبایل شرکت مایکروسافت با آن دست و پنچه نرم‌ می‌کند، نداشتن برنامه‌های مختلف است. تا همین چند وقت پیش هم برنامه‌ی اینستاگرام در حالت آزمایشی برای این سیستم عامل عرضه شده بود؛ اما از امروز به بعد کاربران سیستم عامل ویندوز 10 موبایل می‌توانند نسخه‌ی کامل این اپلیکیشن را روی گوشی‌های خودشان نصب کنند و به وسیله‌ی آن با دوستان‌شان در این شبکه‌ی اجتماعی در ارتباط باشند.

در این نسخه از اینستاگرام کاربران می‌توانند برای یکدیگر پیام ارسال کنند و این قابلیت را دارند که چند حساب کاربری را به برنامه‌ی خودشان اضافه کنند. نسخه‌ی ویندوز 10 موبایل برنامه‌ی Instagram از حالت کاشی‌های زند‌ه‌ی این سیستم عامل هم پشتیبانی می‌کند.

از هم اکنون کاربران می‌توانند این برنامه را روی گوشی‌های خودشان نصب کنند و از تمام ویژگی‌های آن لذت ببرند.  با مراجعه به فروشگاه ویندوز می‌توانید اینستاگرام را روی گوشی خودتان دانلود کنید.  با نصب این برنامه دیگری نیازی به استفاده از اپلکیلشن‌های غیر رسمی نخواهید داشت.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا