اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نذری‌های انتخاباتی، پدیده محرم امسال


برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی با ورود به هیأت‌های عزاداری، ضمن ایراد سخنرانی‌های انتخاباتی و سیاسی، حاضران را برای شرکت در مراسم نذری خود دعوت می‌کنند.

برنا نیوز: برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی با ورود به هیأت‌های عزاداری، ضمن ایراد سخنرانی‌های انتخاباتی و سیاسی، حاضران را برای شرکت در مراسم نذری خود دعوت می‌کنند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر پخش تراول داخل کتاب، ولیمه‌های انتخاباتی زودرس و افطاری‌های انتخاباتی منتشر شده بود که ظاهرا پدیده جدید نذری‌های انتخاباتی نیز به این موارد اضافه شده است.


ویدیو مرتبط :
مردم در دهه محرم چه نذری دادند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نذری‌های انتخاباتی، پدیده امسال محرم



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات مجلس

 برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ورود به هیأت های حسینی، ضمن ایراد سخنرانی‌های انتخاباتی و سیاسی، حاضران را برای شرکت در مراسم نذری خود دعوت می‌کنند.

 پیش از این خبرهایی مبنی بر پخش تراول داخل کتاب، ولیمه‌های انتخاباتی زودرس و افطاری‌های انتخاباتی منتشر شده بود که ظاهراً پدیده جدید نذری‌های انتخاباتی نیز اضافه شده است.

 اخبار سیاسی  -  برنا