اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین عکس حمید فرخ‌ نژاد در «چاقی»


فیلمبرداری فیلم «چاقی» به کارگردانی راما قویدل آغاز شد.

خبرآنلاین: فیلمبرداری فیلم «چاقی» به کارگردانی راما قویدل آغاز شد.

 روز پنجشنبه اول آبان ماه گروه سازنده فیلم سینمایی «چاقی»، اولین فیلم بلند راما قویدل در مقام کارگردان، در لوکیشنی واقع در خیابان یاراحمدی در بلوار شهرزاد گرد هم آمدند تا اولین پلان این فیلم را جلوی دوربین ببرند.

در آغاز فیلمبرداری که با مراسمی کوچک همراه بود، علیرضا جلالی یکی از تهیه ‌کنندگان فیلم در سخنانی از اینکه تهیه اولین فیلم بلند راما قویدل را بر عهده دارند ابراز خوشحالی کرد و برای گروه آرزوی موفقیت کرد.

نخستین عکس حمید فرخ‌ نژاد در «چاقی»

حمید فرخ‌نژاد

سپس  راما قویدل با فرمان صدا، دوربین، حرکت، اولین برداشت از اولین پلان سکاس 29 فیلم «چاقی» را جلوی دوربین برد. در این روز صحنه‌های مربوط به حضور علی مصفا در یک باشگاه ورزشی فیلمبرداری شد.

نخستین عکس حمید فرخ‌ نژاد در «چاقی»

علی مصفا

نخستین عکس حمید فرخ‌ نژاد در «چاقی»

لادن مستوفی

بازیگران: علی مصفا، لادن مستوفی، مهسا کرامتی و با حضور حمید فرخ‌نژاد و با نقش‌آفرینی: جمشید جهان‌زاده، حسین ملکی، امید روحانی، کریم قربانی، فریده دریامج، امیرحسین همتی، نوید خداشناس، سُها پورحاتمی، امیرحسین آصفی و بازیگر خردسال پریا لطفعلی.

نخستین عکس حمید فرخ‌ نژاد در «چاقی»

مهسا کرامتی

این فیلم روایتی است از یک انتخاب؛ انتخابِ عشق یا وِجدان!


ویدیو مرتبط :
هیچ کس راز «چاقی» حمید فرخ نژاد را نفهمید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد از استرداد+عکس



فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

به گزارش شبکه ایران فیلمبرداری تازه ترین پروژه سینمایی فاخر سینمای ایران با عنوان «استرداد» در حالی به پایان رسید که بهرام دهقانی همزمان با فیلمبرداری تدوین آن را آغاز کرده بود. فیلمبرداری «استرداد» حدودا پنج ماهی در لوکیشنهایی واقع در ایران و روسیه انجام شد.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

«استرداد» سومین فیلم بلند علی غفاری است که به واکاوی تاریخ 50 ساله ایران بعد از دولت کودتای 28 مرداد می‌پردازد. حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، علی رام‌نورایی، صالح میرزاآقایی، سیما تیرانداز، سیامک چراغی‌پور، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف و بهنام تشکر بازیگران این فیلم هستند. مدیریت روابط عمومی این فیلم برعهده مینا اکبری است که از جمله روزنامه نگاران خوش ذوق مطبوعات ایران است.

 

تازه ترین عکسهای حمید فرخ نژاد

 

حمید فرخ نژاد در این فیلم چنان که خود گفته یکی از متفاوتترین نقشهایش را ایفا کرده است اما اظهارنظر درباره فیلم را به بعد از اکران آن موکول کرده است./شبکه ایران