اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین سردبیر خبرورزشی درگذشت


ناصر احمدپور، پیشکسوت عرصه مطبوعات ورزشی و سردبیر روزنامه ورزشی هوادار صبح امروز (پنجشنبه) درگذشت.

خبرگزاری تسنیم: ناصر احمدپور که در هفته جاری به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

احمدپور مؤسس و سردبیر روزنامه‌های ورزشی خبر ورزشی، صبح ورزش، 90، البرز و هوادار و یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران و از مطرح‌ترین روزنامه‌نگاران ورزش ایران و کارشناسان فوتبال بوده است.

نخستین سردبیر خبرورزشی درگذشت

 ناصر حمدپور از مربیان پایه دهه های 60 و 70 بود که همزمان فعالیت روزنامه نگاری ورزشی می کرد. او در مجم.عه رسانه ای خبر به عنوان نخستین سردبیر خبرورزشی توانست پرتیراژترین روزنامه ورزشی کشور را در مقام سردبیر بنیان بگذارند.

این ضایعه را به خانواده مرحوم ناصر احمدپور و اهالی رسانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌داریم.


ویدیو مرتبط :
توپوق گوینده خبرورزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردبیر جنجالی «واشنگتن پست» درگذشت


بن بردلی - سردبیر نشریه «واشنگتن پست» - که نقش اصلی در افشای رسوایی واترگیت داشت، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

«بن برادلی» که از سال 1965 به مدت 26 سال سردبیری روزنامه «واشنگتن پست» را بر عهده داشت، در سن 93 سالگی و در خانه‌اش در شهر واشنگتن درگذشت.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا خدماتی را که «بن برادلی» در حق روزنامه‌نگاری انجام داده، ستوده و از وی به عنوان شخصی یاد کرده است که حرفه خبرنگاری معنایی فراتر از یک شغل معمولی برای وی داشته است.

«بن برادلی» نقش اصلی در فاش ساختن رسوایی «واترگیت» و وداع «ریچارد نیکسون»، رییس‌جمهور وقت آمریکا، در سال ۱۹۷۴ از قدرت را داشت و روزنامه واشنگتن پست به دلیل نقشش در پرده‌برداشتن از رسوایی «واترگیت» و انتشار حقایقی در مورد فعالیت‌های غیرقانونی دستیاران ریچارد نیکسون و سوءاستفاده وی از قدرت، برنده جایزه معتبر «پولیتزر» شد.

سردبیر جنجالی «واشنگتن پست» درگذشت

به گزارش نیویورک تایمز، «بن برادلی» در سال ۱۹۲۱ در شهر بوستون متولد شد و پس از فارغ‌التحصیلی دانشگاه هاروارد به عنوان خبرنگار برای روزنامه ‌واشنگتن پست و مجله نیوزویک کار می‌کرد و در همین دوران دوستی نزدیکش با «جان اف کندی»، رییس‌جمهور بعدی آمریکا شکل گرفت.

وی در سال ۱۹۶۸ مسئولیت سردبیری واشنگتن پست را بر عهده گرفت و این روزنامه تحت هدایت او به یکی از معتبرترین روزنامه‌های جهان بدل شد.

تا پیش از شروع به کار بن بردلی به عنوان سردبیر، واشنگتن پست تنها چهار بار برنده جایزه پولیتزر شده بود، اما پس از به دست گرفتن سکان هدایت این روزنامه توسط بردلی، ۱۷ جایزه پولیتزر دیگر نیز به جوایز پیشین اضافه شدند.